استقلال تهدید به کناره گیری از لیگ کرد

به گزارش مجله چایی، باشگاه استقلال اظهار داشت در صورت ادامه رفتارهای دوگانه، از ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف خواهد داد.

استقلال تهدید به کناره گیری از لیگ کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، باشگاه استقلال بعد از شکست این تیم مقابل فولاد در اهواز اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

بعد از حدود 4 ماه تعطیلی مسابقات، روز گذشته میلیون ها علاقه مند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه شماری می کردند اما آنچه که آن ها از پای تصاویر بی کیفیت مشاهده کردند، یک داوری عصبی بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت های یک طرفه اش باعث برهم خوردن تعادل بازی شد.

هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج علی کریمی به صورت آهسته پخش نشد ولی در همان تصویر اولیه هم خطای بازیکن فولاد محرز بود و علی کریمی که به دنبال اضافه شدن به حمله استقلال بود، خواست تا دستان بازیکن فولاد را کنار بزند که با کارت قرمز سیدعلی روبرو شد. به عبارت ساده تر اگر داور مسابقه خطای بازیکن فولاد را می دید، علی کریمی اخراج نمی شد. در ادامه تصمیم غلط یا به تعبیر بسیاری از کارشناسان، اخراج سخت گیرانه کریمی را به دنبال داشت.

این اتفاقات درحالی اتفاق افتاده که مشابه صحنه های اتفاق افتاده برای دو بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم ها هیچگاه با چنین جریمه هایی همراه نبوده و ظاهراً استانداردهای دوگانه ای برای استقلال وجود دارد. اشتباهات داوری در این فصل بارها و بارها به استقلال لطمات جبران ناپذیری زده است.

باشگاه استقلال روز شنبه طی نامه ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت شرایط داوری ها اعلام می نماید و در صورت تداوم این اشتباهات و برخوردهای دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت های لیگ برتر انصراف خواهد داد.

4127/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 547

به "استقلال تهدید به کناره گیری از لیگ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال تهدید به کناره گیری از لیگ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید