اعتراضات لبنان به خشونت کشیده شد، کوشش معترضان برای ورود به وزارت خارجه

به گزارش مجله چایی، تظاهرکنندگان که شعارهایی علیه دولت لبنان سر می دادند، خواهان محاکمه مقصران انفجار اخیر در بیروت شدند که نزدیک به 200 نفر را به کام مرگ کشاند.

اعتراضات لبنان به خشونت کشیده شد، کوشش معترضان برای ورود به وزارت خارجه

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

هزاران تن از مردم لبنان عصر امروز در اعتراض به اوضاع معیشتی و انفجار اخیر بیروت، به خیابان های پایتخت آمدند، بعضی از تظاهرکنندگان خشمگین که قصد ورود به ساختمان مجلس را داشتند با پلیس درگیر شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، هزاران شهروند لبنانی که تعدادی از آنها از دیگر شهرهای این کشور به بیروت پایتخت رفته بودند، کوشش کردند به بعضی ساختمان های دولتی از جمله ساختمان مجلس یورش ببرند که این اقدام با واکنش پلیس و نیروهای ضدشورش لبنان روبرو شد.

تظاهرکنندگان که شعارهایی علیه دولت لبنان سر می دادند، خواهان محاکمه مقصران انفجار اخیر در بیروت شدند که نزدیک به 200 نفر را به کام مرگ کشاند.

تظاهرکنندگان همچنین در مقابل مجلس این کشور تجمع نموده و بر رسیدگی به خواسته های خود از جمله مجازات مقصران انفجار اخیر و نیز بهبود شرایط معیشتی خود تاکید کردند.

در این بین پلیس با معترضانی که قصد ورود به ساختمان مجلس را داشتند، درگیر شد و برای متفرق کردن آنها که اقدام به پرتاب سنگ می کردند به پرتاب گاز اشک آور متوسل شد.

همچنین بعضی منابع رسانه ای از ورود تعدادی از معترضان خشمگین به داخل ساختمان وزارت خارجه خبر داده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 602

به "اعتراضات لبنان به خشونت کشیده شد، کوشش معترضان برای ورود به وزارت خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات لبنان به خشونت کشیده شد، کوشش معترضان برای ورود به وزارت خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید