خبرنگاران بیش از 2 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان سرپل ذهاب توزیع شد

به گزارش مجله چایی، قصرشیرین - خبرنگاران - رییس کمیته امداد سرپل ذهاب گفت: 2 هزار و 669 وعده غذای گرم به مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان مناطق محروم شهری توزیع شد.

خبرنگاران بیش از 2 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان سرپل ذهاب توزیع شد

علی اکرم منصوری در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: برای تهیه این غذاها بین نیازمندان و همچنین تامین سبدهای غذایی در مجموع 664 میلیون تومان اعتبار از محل یاری های خیران و مشارکت های مردمی هزینه شده است.

وی افزود: پایگاه های کمیته امداد سرپل ذهاب آماده دریافت هرگونه یاری خیران است و مردم می توانند یاری های نقدی خود را به شماره حساب 6037997950022922 به نام وجوهات شرعی کمیته امداد واریز و در امر افطار و اطعام نیازمندان سهیم باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب گفت: توزیع و تهیه غذا با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.

منصوری با بیان اینکه پویش ایران همدل اطعام مهدوی افطاری ساده، تا انتها ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: افطاری دادن، اطعام و پهن کردن سفره افطاری در این ماه به منظور بهره مندی از برکات معنوی ثواب زیادی دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد که سه هزار و 400 خانوار آن با جمعیت هشت هزار و 764 نفر تحت پوشش کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد برخوردار هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1072

به "خبرنگاران بیش از 2 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان سرپل ذهاب توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان سرپل ذهاب توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید