خبرنگاران سامانه مشاوره سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا راه اندازی شد

به گزارش مجله چایی، تهران- خبرنگاران- سامانه مشاوره تلفنی رایگان 45298 به همت مرکز سلامت روان رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای حفظ سلامت روان افراد جامعه در دوسطح برای بچه ها و بزرگسالان راه اندازی شد.

خبرنگاران سامانه مشاوره سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا راه اندازی شد

به گزارش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، فرج حسینیان معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استرس و اضطراب ایجاد شده در جامعه از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: با گسترش ویروس کرونا در کشور و ایجاد استرس و اضطراب و نیز مسائل روانشناختی زیاد در افراد جامعه، سامانه مشاوره تلفنی رایگان به منظور ارائه خدمات روانشناختی به هموطنان راه اندازی شده است.

وی اضافه نمود: این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره مندی از اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در دو سطح برای بچه ها و بزرگسالان و بصورت خدمات دهی رایگان اجرا شده است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که هموطنان از تمام نقاط کشور می توانند با این سامانه تماس بگیرند، ادامه داد: این سامانه به صورت مشاوره و راهنمایی تلفنی است و با همکاری 100 نفر شامل روانشناس و مشاور به طور رسمی برای پاسخ به سوالات روانشناختی در حوزه استرس و اضطراب آغاز به فعالیت کرده است.

هموطنان گرامی می توانند از ساعت 10 تا 20 با تلفن ثابت یا همراه با شماره 45298-021 تماس گرفته و از خدمات کارشناسان سلامت روان مرکز رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بهره مند شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 331

به "خبرنگاران سامانه مشاوره سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه مشاوره سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید