خلیل زاده: از حرف های استراماچونی شوکه شدم، خودشان درخواست مذاکره دادند، حالا تکذیب می نمایند!

به گزارش مجله چایی، سرپرست باشگاه استقلال با ابراز تعجب از اظهارات استراماچونی گفت: باورم نمی گردد این مربی مذاکره ای که به درخواست مدیربرنامه های خودش و با حضور وکیل او اجرا شده را تکذیب کند و از این بابت در شوک هستم.

خلیل زاده: از حرف های استراماچونی شوکه شدم، خودشان درخواست مذاکره دادند، حالا تکذیب می نمایند!

به گزارش خبرنگاران اسماعیل خلیل زاده در واکنش به مصاحبه آندره آ استراماچونی و تکذیب مذاکره نمایندگان با استقلال در دوحه گفت: ظهر روز آدینه در حال آنالیز گزینه های سرمربیگری استقلال بودیم که مدیربرنامه های استراماچونی برای ما به وسیله رحمان رضایی پیغام فرستاد و خواهان مذاکره مسقیم در دوحه شد.

وی اعلام نمود: به احترام طرفداران درخواست آنها پذیرفتیم و قرار شد روز یکشنبه در دوحه مذاکره کنیم. پاستورلو به ما اعلام نمود که به دلیل حضورش در دبی نمی تواند به دوحه بیاید و قرار شد ما با مارتزیلی، وکیل استراماچونی مذاکره کنیم. به همراه رحمان رضایی، علی خطیر و یک وکیل سوئیسی به دوحه رفتیم و سه ساعت تمام مذاکره کردیم و به یک توافق 9 ماده ای رسیدیم و این توافق به درخواست مارتزیلی و پاستورلو برای استراماچونی ارسال شد.

خلیل زاده بیان کرد: قرار شد تا عصر دوشنبه به ما نتیجه نهایی را اعلام نمایند به همین دلیل برای همان شب بلیت برگشت گرفتیم. عصر دوشنبه از ما خواستند 24 ساعت دیگر فرصت دهیم و حتی گفتند بمانید تا اگر موضوعی بود دوباره صحبت کنیم به همین دلیل سه شنبه هم ماندیم ولی عصر سه شنبه مجددا پاستورلو پیغام فرستاد و خواهان فرصت 24 ساعته شد اما اعلام نمود احتیاج به ماندن ما نیست و ما هم به تهران برگشتیم.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه ساعت 16 روز گذشته فرصت 24 ساعته هم تمام شد گفت: باز ما به احترام استراماچونی ایمیل کاملا محترمانه برای استراماچونی ارسال کردیم و از او خواستیم نتیجه را تا آخر شب به ما اعلام کند و آخر شب به جای پاسخ به ایمیل با مصاحبه ای روبرو شدیم که به جای پاسخ ما، کلا مذاکره را انکار نموده بود.

خلیل زاده با ابراز تعجب از این اقدام استراماچونی گفت: از انکار مذاکره ما با نمایندگان استراماچونی شوکه هستم و باورم نمی گردد مذاکره ای که به درخواست مدیربرنامه های استراماچونی و با حضور وکیل او اجرا شده را تکذیب کند. بیانیه محترمانه ای آماده نموده بودیم تا محبت آمیز و در کمال احترام سرانجام این همکاری را اعلام کنیم ولی متاسفانه استراماچونی علاقه ای به این کار نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 168

به "خلیل زاده: از حرف های استراماچونی شوکه شدم، خودشان درخواست مذاکره دادند، حالا تکذیب می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: از حرف های استراماچونی شوکه شدم، خودشان درخواست مذاکره دادند، حالا تکذیب می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید