شرکت مدرنا : تاثیر واکسن مدرنا روی نوجوانان96درصد است

به گزارش مجله چایی، تهران (پانا) - شرکت مدرنا پنجشنبه بیان کرد، تاثیر واکسن کرونا فراوری این شرکت روی نوجوانان 12 تا 17 ساله 96 درصد است.

شرکت مدرنا : تاثیر واکسن مدرنا روی نوجوانان96درصد است

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، شرکت مدرنا با توجه به نتایج اولین آزمایشات بالینی گزارش داد، میزان تاثیر واکسن مدرنا در برابر ویروس کرونا 96 درصد است و به طور کلی تا امروز نگرانی جدی در زمینه ایمنی آن دیده نشده است.

نتایج مطالعات شرکت مدرنا در حالی منتشر می گردد که در آزمایش های بالینی 14 روز پس از اولین تزریق، 12 مورد ویروس کرونا مشاهده شد. بدتبال این نتایج شرایط دریافت کنندگان به طور متوسط 35 روز پس از تزریق دوم مورد آنالیز نهاده شد.

شرکت داروسازی مدرنا اظهار داشت، عوارض جانبی این واکسن، خفیف یا متوسط است که معمولاً به همراه درد در محل تزریق وجود دارد.

مدرنا همچنین در خصوص تزریق دوم واکسن به نوجوانان گفت، عوارض جانبی تزریق دوم شامل سردرد، خستگی و لرز بود، مشابه آنچه در عظیمسالان دریافت کننده واکسن مشاهده شده است.

نتایج این مطالعات در حالی منتشر می گردد که واکسیناسیون جهانی پس از عظیمسالان هم اکنون وارد مرحله نوجوانان شده است و شرکت های عظیم داروسازی مانند فایزر و مدرنا در حال اجرا آزمایش های بالینی روی این گروه سنی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1083

به "شرکت مدرنا : تاثیر واکسن مدرنا روی نوجوانان96درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت مدرنا : تاثیر واکسن مدرنا روی نوجوانان96درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید