نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک: در قرن 21 هیچکس نمی تواند رکورد سیامند رحمان را بشکند

به گزارش مجله چایی، نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: معتقدم در قرن بیست ویکم هیچکس نمی تواند رکوردی را که سیامند رحمان به ثبت رسانده است، بشکند.

نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک: در قرن 21 هیچکس نمی تواند رکورد سیامند رحمان را بشکند

عزام الزعبی نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی ایران که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار گردید، گفت: رقابت ها هم در بخش بانوان و هم آقایان خوب برگزار گردید و سازماندهی خوبی داشت. به نظرم بانوان احتیاج به حمایت بیشتر دارند، چرا که آنها در بعضی نقاط بهتر از مردان بودند.

وی اضافه کرد: من با مسئولان فدراسیون و بخش بانوان صحبت کردم و از آنها خواستم تا فعالیت بیشتری در این بخش صورت بگیرد و خوشبختانه قول های مساعدی هم گرفتم. به نظرم اگر فدراسیون ایران بتواند اقدامات مؤثرتری انجام بدهد و بانوان در رقابت های بیشتری شرکت نمایند، حتی احتمال کسب مدال در رویدادهای بین المللی هم وجود دارد.

نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک درباره عملکرد وزنه برداران در دسته فوق سنگین مردان گفت: دو، سه نفر در این دسته هستند که اگر تمرینات خوبی داشته باشند، از شانس کسب مدال طلا در بازی های پارالمپیک و دنیای برخوردارند.

عزام الزعبی در انتها درباره رکوردهای این دسته در دنیا که به نام سیامند رحمان ورزشکار فقید کشورمان است، توضیح داد: امیدوارم روح او مورد رحمت قرار بگیرد. من معتقدم در قرن بیست ویکم هیچکس نمی تواند رکورد سیامند رحمان را بشکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 963

به "نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک: در قرن 21 هیچکس نمی تواند رکورد سیامند رحمان را بشکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک: در قرن 21 هیچکس نمی تواند رکورد سیامند رحمان را بشکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید