کلینتون: ائتلاف بایدن دقیقا شبیه ائتلاف من در انتخابات 2016 است

به گزارش مجله چایی، فارس نوشت: هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه سی ان ان با اشاره به اینکه اگه سندرز نامزد دموکرات ها گردد قطعا از وی حمایت می نماید تاکید نمود که جو بایدن راستا او را در انتخابات 2016 در پیش گرفته است.

کلینتون: ائتلاف بایدن دقیقا شبیه ائتلاف من در انتخابات 2016 است

هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا در تازه ترین مصاحبه خود با فرید زکریا مجری شبکه سی ان ان تاکید نمود که جو بایدن همان مسیری را می رود که من در دوره قبلی رفتم.

وی در مصاحبه با سی ان ان گفت: چیزی که پیروزیهای بایدن در سه شنبه عظیم نشان داد ایجاد نوعی ائتلاف است که من در سال 2016 درست نموده بودم.

کلینتون افزود: این یک ائتلاف گسترده است. بیشتر کارهایی که برای سه شنبه عظیم احتیاج بود را من انجام دادم و این فرایند تا آخر ادامه داشت. جوبایدن هم دقیقا همان کار را می نماید، جمع کردن ائتلافی پر انرژی از رای دهندگان.

براساس گزارش سی ان ان، بایدن که کمی از رقبا عقب افتاده بود در انتخابات سه شنبه عظیم که هفته گذشته انجام شد همه را شگفت زده کرد و از برنی سندرز پیش افتاد. هیلاری کلینتون نیز در اولین سه شنبه عظیم در ژوئن 2016 همین فرایند را مقابل سندرز تکرار نموده بود.

هیلاری کلینتون که در نهایت رقابت را به دونالد ترامپ واگذار کرد در ادامه مصاحبه خود گفت: اگر سندرز نامزد دموکراتها گردد من قطعا از وی حمایت می کنم هرچند که مطمئن نیستم سندرز چنین درخواستی از من داشته باشد. با این حال وی گفت که جو بایدن احتمالا نامزد موثرتری برای دموکراتها خواهد بود.

وی افزود، همانطور که قبلا نیز گفته ام، فکر نمیکنم که سندرز قویترین نامزد دموکراتها در مقابل دونالد ترامپ باشد.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 288

به "کلینتون: ائتلاف بایدن دقیقا شبیه ائتلاف من در انتخابات 2016 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون: ائتلاف بایدن دقیقا شبیه ائتلاف من در انتخابات 2016 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید