12 نمونه پیام تسلیت فوت عمه

به گزارش مجله چایی، ارسال پیام تسلیت فوت عمه به دوست، خویشاوند و یا همکار خود را می توانید به عنوان روشی برای ابراز همدردی قلبی به کار بندید. این کار گاهی در موقعیت نامناسب سوگواری می تواند از یک تماس تلفنی سنجیده تر باشد و ضمن عرض تسلیت، مراعات شرایط خاص بازماندگان نیز در نظر گرفته شده است.

12 نمونه پیام تسلیت فوت عمه

در اینجا 12 نمونه پیام تسلیت فوت عمه ارائه می شود که هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

پیام تسلیت فوت عمه

1.

درگذشت عمه مهربان و بزرگوارتان را تسلیت عرض می کنم. برای بازماندگان باقی عمر پرعزت آرزومندم.

2.

مرگ حق و بی اندازه تلخ و دردناک است، امیدوارم خداوند منان صبری به اندازه غم از دست دادن عمه گرامی تان را به شما و خانواده محترم اعطا کند.

حتما دنبال کنید: مجموعه پیام تسلیت مادربزرگ برای ابراز همدردی

3.

درگذشت عمه گرامی تان را به شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض می کنم. از درگاه پروردگار تعالی برای ایشان طلب مغفرت کرده و علو درجات را خواستارم.

4.

تسلیت واژه کوچکی ست که می توانم در مقابل اقیانوس اندوه شما در غم از دست دادن عمه مهربانتان ابراز کنم. یادشان گرامی…

5.

مشیت الهی بر رسیدن خزان به دیار شما قرار گرفته و بساط سوگواری عمه بزرگوارتان برپا شده است… از خداوند می خواهم این خزان را به برکت رحم خویش با نسیمی عبور داده و باران صبر بر آن ببارد.

6.

مرگ عزیزان سخت است و بزرگ؛ در این سختی از دست دادن عمه عزیزتان، مرا شریک غم های خود بدانید.

7.

آرزو می کنم روح عمه گرامی تان در آرامش باشد و بازماندگان در سایه صبر پروردگاری، آرام بگیرند.

اس ام اس تسلیت فوت عمه

8.

هر آن چه بگویم، قادر به تسکین دردی که از فوت نابهنگام عمه عزیز خود می برید نخواهم بود. از اعماق وجودم درگذشت این عزیز را تسلیت عرض کرده و روح وی را در آرامش ابدی آرزومندم.

9.

دنیا پر از خوبی ها و بدی هاست و خوبی های عمه مهربان شما تنها یادگاری ست که از او بر دل داریم. یادش گرامی و جایش همیشه سبز…

10.

بالاترین آرامش نزد خداوند و در گهواره لطف پروردگاری بودن است. پرکشیدن عمه بزرگوارتان به بارگاه خداوندی را تسلیت گفته و برای وی آمرزش و رحمت الهی آرزومندم.

11.

عرض تسلیت بنده، در سوگ عمه عزیز خود را پذیرفته و مرا در این ایام دلشکستگی همراه و همدرد خود بدانید.

12.

از دست دادن خویشان و عزیزان همیشه تلخ و صبر در برابر آن، طاقت فرسا و جانکاه است. امیدوارم خداوند در غم پرواز کردن عمه نازنینتان به دیار باقی، همراه و آرامش بخش دل رنج دیده تان باشد.

سخن پایانی

با استفاده از پیام تسلیت فوت عمه با زبانی رسمی یا محبت آمیز و صمیمی، می توانید در بهترین شکل همدردی و همدلی خود را به بازماندگان ابراز نمایید. بی شک این پیام ها بسیار تاثیرگذار بوده و قوت قلبی برای دریافت کننده آن خواهد بود؛ پس باید با دقت و ظرافت کامل و به تناسب موقعیت طرف مقابل انتخاب شوند. در این شرایط می توانید از پیام تسلیت خواهر نیز برای ارسال به والدین دوست یا همکارتان که خواهر خود را از دست داده است استفاده کرده و احترامی مضاعف را ایجاد کنید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 654

به "12 نمونه پیام تسلیت فوت عمه" امتیاز دهید

11 کاربر به "12 نمونه پیام تسلیت فوت عمه" امتیاز داده اند | 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 نمونه پیام تسلیت فوت عمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید