اجاره روزانه ویلا درچالوس

به گزارش مجله چایی، اجاره ویلا در چالوس

خبرگزاری خبرنگاران- به جرات می توان گفت که تمامی ایرانیان حداقل یکبار نام چالوس را شنیده اند و با این شهر خطه مازندران آشنایی دارند. نام چالوس به علت جاده معروف آن یعنی جاده چالوس برای تمامی مردم ایران آشنا به نظر می رسد و در عین حال یکی از نخستین شهرهایی است که پس از ورود به خطه شمال کشور، با آن روبرو خواهید شد. با توجه به اینکه این شهر یکی از منطقه ها توریستی کشورمان محسوب می گردد، اجاره ویلا در چالوس همیشه پرتقاضا بوده است.

اجاره روزانه ویلا درچالوس

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چالوس، دروازه ورود به شمال ایران

چالوس یکی از شهرهای کهن استان مازندران است که در غرب این استان قرار گرفته است و به نام نقطه اتصال این استان با استان البرز شناخته می گردد. چالوس از گذشته های دور تا به امروز مقصد و مبدا مسافران بسیاری بوده است، با این حال عمده معروفیت این شهر پس از افتتاح جاده چالوس در اوایل قرن گذشته به دست آماده است. شهر چالوس در فاصله کوتاهی از دو شهر همسایه یعنی نوشهر و تنکابن قرار گرفته است و به همین علت با اقامت در چالوس، همزمان به سه شهر عظیم و مشهور منطقه شمال کشور دسترسی خواهید داشت.

امروزه شهر چالوس به طور همزمان میزبان مسافر ورودی از دو راستا جاده چالوس و اتوبان تهران شمال است و بسیاری از مسافران این شهر را برای سکونت کوتاه مدت خود انتخاب می نمایند، از این رو نهادهای مختلفی اقدام به برقراری شرایط اجاره ویلا در چالوس نموده اند تا بتوانند جوابگوی احتیاج مشتریان باشند. چالوس در هر تعطیلات آخرهفته یا مناسبت های ملی و مذهبی میزبان هزاران مسافر است که این شهر را برای مدتی کوتاه به نام محل اقامت خود انتخاب می نمایند که تعداد این مسافران در فصول تابستان و بهار بیشتر از حالت عادی برآورد می گردد.

چالوس فقط ساحل دریا نیست!

شاید اکنون این سوال برای بعضی خوانندگان پیش آید که چرا باید نسبت به اجاره ویلا در چالوس اقدام کنیم؟ نزدیک شهرهایی همانند نوشهر و چالوس به ساحل دریا سبب شده است تا سایر امکان تاریخی و توریستی این منطقه ها مورد غفلت واقع شوند، در حالی که ابنیه تاریخی و مشهور شهرهای شمال کشور مکانی مناسب برای گردش های خانوادگی و محبت آمیز به تعداد می آیند.

شهر چالوس به نام یک منطقه توریستی، به نام محلی برای سرگرمی پادشاهان در طول تاریخ شناخته شده است و به همین علت کاخ های مختلف دوران گذشته را در این شهر می توان دید. از جمله کاخ های مشهور قرار گرفته در شهر چالوس، می توان به کاخ چای خوران و کاخ ملکه مادر اشاره نمود.

به جرات می توان گفت که درصد زیادی از مسافران ورودی به شهر چالوس، با هدف سفر به شهرک توریستی نمک آبرود وارد این شهر می شوند. این شهرک توریستی در حد فاصل تنکابن و چالوس قرار گرفته است و علاوه بر تله کابین معروف خود، یک پارک جنگلی را هم در خود جای داده است. از آن جایی که اقامت در نمک آبرود ممکن است برای مسافران پرهزینه تمام گردد، اجاره ویلا در چالوس راهکاری مالی و کارآمد برای گذران تعطیلات در این منطقه است.

چگونگی اجاره ویلا در چالوس ؟

افرادی که تجربه سفر به شمال کشور را در چند دهه اخیر داشته اند، حتما با روال های معمول اجاره ویلا و سوئیت در این منطقه آشنا هستند. عرضه ویلا و سوئیت به صورت سنتی به وسیله اقامت گاه ها و دفاتر مشاوره املاک صورت می گیرد. این نهادها افرادی را در معابر ورودی شهر به خدمت می گیرند تا با ارائه تبلیغات محیطی، توجه مشتریان را برای اجاره ویلا و سوئیت جلب نمایند.

استفاده از این روش مخاطرات زیادی را برای مسافران در پی داشت، برای مثال مشتری ملزم بود در لحظه تصمیم خود را برای اجاره کردن یا نکردن یک ویلا اخذ کند و امکان مقایسه قیمت یک عرضه نماینده با دیگر عرضه نمایندگان وجود نداشت. علاوه برآن ممکن بود مشتریان تحت فشارهای محیطی قرار بگیرند و ناچار به اجاره سوئیت یا ویلایی شوند که مد نظر آن ها نیست.

خوشبختانه با راه اندازی پلتفرم های آنلاین اجاره ویلا و سوئیت همانند اتاقک، امروزه اجاره ویلا در چالوس و دیگر شهرهای توریستی شمال کشور آسان تر از گذشته صورت می گیرد. متقاضیان اجاره ویلا در چالوس اکنون می توانند با ورود به سایت اتاقک و انتخاب شهر مورد نظر، به محدوده گسترده ای از انواع ویلاها دسترسی داشته باشند.

هرکدام از مراکز اقامتی موجود در سایت اتاقک، با نام منحصر به فردی معین شده اند و اطلاعات مهم آن ها همراه آگهی به نمایش در آمده است. برای مثال معین شده است که هر ویلا چند اتاق خواب دارد، مجهز به استخر هست یا خیر، دوبلکس است یا ساده و گنجایش چند مهمان را دارد. علاوه برآن قیمت اجاره ویلا به ازای هر روز به صورت کاملا شفاف در آگهی ذکر شده است و در صورتی که ویلا شامل تخفیف شده باشد، این مساله به شفافیت هرچه تمام تر معین است.

انواع ویلاهای جنگلی، شهری و کوهستانی در اتاقک قابل دسترسی هستند و هر مشتری با توجه به سلیقه و انتظارات خود، می تواند یکی از آن ها را برای اجاره انتخاب کند. در صورتی که قصد سفر به چالوس را دارید یا تمایل دارید تعطیلات آخرهفته را در منطقه شمال سپری کنید، می توانید پیش از سفر ویلا یا سوئیت مورد علاقه خود را به وسیله سایت یا اپلیکیشن اتاقک اجاره نمایید تا تعطیلاتی خاطره انگیز را برای خود و همراهان رقم بزنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1231

به "اجاره روزانه ویلا درچالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره روزانه ویلا درچالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید