اخبار و رویدادها

ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است.

11 دی 1402

مشکل عجیب بی ام و، مشاهده دود صورتی در کابین خودرو، عکس

خودروهای آلمانی با بالا رفتن سن، قابلیت اطمینان خود را از دست می دهند، اما هرگز ندیده ایم که این خودروها چنین خرابی مکانیکی عجیبی داشته باشند!

19 آذر 1402

آشنایی با بزرگترین و مرگبارترین زیردریایی اتمی دنیا

The Sevmash Shipyard، شش زیردریایی از هفت زیردریایی ساخته شده در پروژه 941 زیردریایی (یا آنچه غرب آن را زیردریایی کلاس تایفون) می نامد را برای نیروی دریایی روسیه ساخته و تمام آنها در ناوگان شمالی عملیاتی شدند.

2 آذر 1402

مراسم رونمایی و معرفی کتاب باستان شناسی و هنر شاهنشاهی هخامنشی در مصر برگزار می شود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، مراسم رونمایی و معرفی کتاب باستان شناسی و هنر شاهنشاهی هخامنشی در مصر برگزار می شود.

23 آبان 1402

قطار اهواز تهران از چه ایستگاه هایی عبور می نماید؟

اهواز از اولین شهرهای ایران است که خطوط ریلی در آن ساخته شد، در نتیجه بدیهی است که سفر با قطار از اهواز به شهرهای مختلف ایران امکان پذیر باشد.

21 آبان 1402

موجودی غول پیکر با وزنی به میزان 21 فیل!، عکس

زمانی که این موجود باشکوه از اعماق بیرون می آید شگفت انگیز است! نهنگ باله ای بدن غول پیکر خود را دقیقاً بالای سطح آب می کشد تا سوراخ دمنده اش از آب بیرون زده و هوا را جذب کند.

5 آبان 1402

این گوشی ترکیبی از آیفون و سامسونگ است، عکس

زومیت نوشت: گوشی پرچم دار میزو 20 کلاسیک در سه رنگ مجذوب کننده سبز، خاکستری و سفید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 معرفی گردید.

28 مهر 1402

برترین شتاب دهنده های فین تک در ایران

تکنولوژی فین تک یا تکنولوژی مالی به استفاده از فناوری برای ارتقاء و بهبود خدمات مالی اشاره دارد. شتاب دهنده های فین تک در این زمینه نقش مهمی ایفا می نمایند. این شرکت ها به عنوان موسسات نوآور در حوزه مالی شناخته می شوند و اغلب با استفاده از فناوری و نوآوری...

15 مهر 1402

معرفی 10 پرینتر برتر اپسون در بازار؛ از جوهر افشان تا سوزنی10 پرینتر برتر اپسون در بازار

در این مطلب به معرفی معرفی 10 پرینتر برتر اپسون در بازار می پردازیم که عملکرد عالی و محبوبیت بالایی دارند.

5 مهر 1402

عملیات بازسازی و ساماندهی قلعه شیاخ دهلران انتها یافت

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، عملیات بازسازی و ساماندهی قلعه شیاخ دهلران خاتمه یافت.

28 شهریور 1402

چرا فراوری این آیفون دوست داشتنی متوقف شد؟

ایسنا نوشت: سری نو آیفون 15 فاقد مدلی با مقدار صفحه کمتر از شش اینچ است اما چرا اپل گوشی مینی را حذف کرد با اینکه برخی از مشتریان آیفون، آن را دوست داشتند.

26 شهریور 1402

قیمت محصولات سایپا امروز دوشنبه 20 شهریور 1402

خبرنگاران- تیبا و تیبا 2 از خط تولید سایپا کنار رفتند اما امروز دوشنبه 20 شهریور مدل های صفرکیلومتر آنها را در بازار آزاد به ترتیب 320 و 330 میلیون تومان می فروشند.

20 شهریور 1402

اگر این فلفل را بخورید، زنده نمی مانید!

بعضی از فلفل ها، مانند نفس اژدها، آنقدر تند هستند که تاول زدن به تنهایی نمی تواند از آن گرما محافظت کند. در عوض، کپسایسین آنها در تاول ها نفوذ می نماید و به فعال کردن گیرنده های انتهای عصبی زیر آنها ادامه می دهد که می تواند منجر به احساس سوزش دردناکی گردد...

10 شهریور 1402

ترفندهایی کاربردی برای تمیز کردن کثیفی های کف اتو

گاهی اوقات ممکن است لباس های شما به علت جرم و لکه های کف اتو کثیف گردد، روش های بسیار مناسب و کاربردی برای تمیز کردن کف اتو وجود دارد.

5 شهریور 1402

شیک ترین پیکاپ برقی جهان را با یک کلیک ببینید!، عکس

پس از رونمایی رسمی از سه خودروی الکتریکی نو فیسکر، جزئیات و تصاویر بیشتری از پیکاپ الکتریکی آلاسکا منتشر شده است.در مراسم رونمایی خودرو، هنریک فیسکر، مدیر عامل شرکت، ادعا کرد که آلاسکا سبک ترین و پایدارترین پیکاپ الکتریکی دنیا خواهد بود.

30 مرداد 1402

انتقاد علوی از سرنوشت نامعلوم هلدینگ گردشگری

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، از عدم راه اندازی هلدینگ گردشگری انتقاد و تأکید کرد: کار خوب، کاری است که در زمان خودش انجام گردد، اگر تابستان را از دست بدهیم این کار لذت گذشته را ندارد.

29 مرداد 1402

ماجرای عجیب فوت یک دختر 25 ساله در سنندج!

هفته گذشته یک خانم جوان سنندجی در بیمارستان سیدالشهدائی سنندج برای انجام عمل جراحی اسلیو معده بستری شد، اما پس از جراحی به علت نامساعد شدن شرایط، به بیمارستان کوثر منتقل شد که در آنجا فوت کرد.

25 مرداد 1402

مزیت پنهان گوگل مپس که تقریباً هیچ کس از آن خبر ندارد

گوگل مپس (Google Maps) یکی از پرکاربردترین سرویس های ناوبری در دنیا است. این واقعیت که استفاده از گوگل مپس در هر سیستم عاملی رایگان می باشد آن قابلیت را به یک موفقیت دنیای تبدیل نموده است. علاوه بر این، مهندسان شرکت گوگل ابزار ها و ویژگی های جدیدی را برای یاری...

21 مرداد 1402

اینتر برای جذب طارمی دست به کار شد

نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا میخواهد مهاجم تیم ملی ایران را جذب کند.

18 مرداد 1402

دو نفر از نیروهای 137 زیر آوار شهرک احمدیه مفقود هستند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مفقود شدن دو نفر از نیروهای 137 در زیر آوار شهرک احمدیه اطلاع داد.

16 مرداد 1402
تعداد: (1462)