علم و تکنولوژی

جدیدترین مدل های مدرن شیرآلات 2024

شیرآلات لوکس کسری، با تلفیق هنرمندانه زیبایی ظریف و کارایی برجسته، یک گزینه بی بدیل برای افرادی است که در پی ارتقای کیفیت و زیبایی فضاهای خود هستند.

14 دی 1402

تغییرات مجذوب کننده پیام رسان پیش فرض اندروید، عکس

زومیت نوشت: ویژگی Magic Compose در برنامه پیام رسان گوگل با بهره گیری از هوش مصنوعی پاسخ دادن به پیام ها را آسان تر می کند.

1 دی 1402

این هرم 27000 ساله را انسان ها نساخته اند، عکس

دانشمندان هرم عجیبی کشف کردند که به نظر می رسد، 27000 سال قدمت داشته باشد. در این میان بسیاری از پژوهشگران بر این باورند که این هرم طبیعی است و ساخته دست انسان نیست.

11 آذر 1402

این گوشی ترکیبی از آیفون و سامسونگ است، عکس

زومیت نوشت: گوشی پرچم دار میزو 20 کلاسیک در سه رنگ مجذوب کننده سبز، خاکستری و سفید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 معرفی گردید.

28 مهر 1402

برترین شتاب دهنده های فین تک در ایران

تکنولوژی فین تک یا تکنولوژی مالی به استفاده از فناوری برای ارتقاء و بهبود خدمات مالی اشاره دارد. شتاب دهنده های فین تک در این زمینه نقش مهمی ایفا می نمایند. این شرکت ها به عنوان موسسات نوآور در حوزه مالی شناخته می شوند و اغلب با استفاده از فناوری و نوآوری...

15 مهر 1402

معرفی 10 پرینتر برتر اپسون در بازار؛ از جوهر افشان تا سوزنی10 پرینتر برتر اپسون در بازار

در این مطلب به معرفی معرفی 10 پرینتر برتر اپسون در بازار می پردازیم که عملکرد عالی و محبوبیت بالایی دارند.

5 مهر 1402

چرا فراوری این آیفون دوست داشتنی متوقف شد؟

ایسنا نوشت: سری نو آیفون 15 فاقد مدلی با مقدار صفحه کمتر از شش اینچ است اما چرا اپل گوشی مینی را حذف کرد با اینکه برخی از مشتریان آیفون، آن را دوست داشتند.

26 شهریور 1402

ترفندهایی کاربردی برای تمیز کردن کثیفی های کف اتو

گاهی اوقات ممکن است لباس های شما به علت جرم و لکه های کف اتو کثیف گردد، روش های بسیار مناسب و کاربردی برای تمیز کردن کف اتو وجود دارد.

5 شهریور 1402

مزیت پنهان گوگل مپس که تقریباً هیچ کس از آن خبر ندارد

گوگل مپس (Google Maps) یکی از پرکاربردترین سرویس های ناوبری در دنیا است. این واقعیت که استفاده از گوگل مپس در هر سیستم عاملی رایگان می باشد آن قابلیت را به یک موفقیت دنیای تبدیل نموده است. علاوه بر این، مهندسان شرکت گوگل ابزار ها و ویژگی های جدیدی را برای یاری...

21 مرداد 1402

آیا برداشتن خال خطرناک است؟

برداشتن خال با چه روندی انجام می شود؟ آیا این کار عوارضی هم در پی دارد؟ برخی افراد نسبت به خال ها و ضایعاتی که روی پوست شان شکل می گیرد، بی تفاوت هستند اما گروهی دیگر ممکن است با کنجکاوی در پی منشا آن باشند.

28 تیر 1402

تصاویر تنها آبشار نمکی دنیا در ایران ، اینجا بهشتی در برهوت است!

بازدید و گشت و گذار در نقاط کویری ایران لذت خاص خود را دارد؛ طبس یکی از همین منطقه ها است که دیدنی های آن شما را غافلگیر می کند.

1 تیر 1402

به این دلایل موهای شما را زودتر از موعد سفید می نماید

مو یکی از عوامل مهم در زیبایی هر فرد است. با بالا رفتن سن تغییر رنگ مو و سفید شدن آن طبیعی است اما بعضی از دلایل باعث سفید شدن زودهنگام موهای شما می گردد.

24 خرداد 1402

واکنش تند گوگل و متا به قانون پرداخت حق روزنامه نگاری، اخبار را حذف می کنیم!

دیجیاتو نوشت: لایحه ای که غول های اینترنتی را ملزم می کند تا برای اخبار منتشر شده از طریق پلتفرم های خود هزینه ای پرداخت کنند، اخیراً در کالیفرنیا تصویب شده است. متا، شرکت مالک فیسبوک اخیراً گفته بود که در صورت تصویب این لایحه، اخبار را از پلتفرم خود حذف...

18 خرداد 1402

رویداد توسعه هوش مصنوعی در ماموریت های هلال احمر برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طراحی محصولات و سامانه های نوین امداد و نجات، هوش مصنوعی و سامانه های شبیه ساز در آموزش همگانی و تخصصی، فناوری های نوین و هوشمند در مدیریت بحران، نقش هوش مصنوعی و پیشگیری...

10 خرداد 1402

مار غول پیکر به فضا فرستاده می شود، عکس

دیجیاتو نوشت: مار رباتیک ناسا برای حرکت در سطوح مختلف طراحی شده است تا بتواند به جستجوی حیات فرازمینی بپردازد.

20 اردیبهشت 1402

هوش مصنوعی واقعا مشاغل را نابود می نماید؟

یک کارشناس حوزه فناوری درباره تاثیرات هوش مصنوعی بر مشاغل صحبت نموده است.

31 فروردین 1402

تلسکوپ جیمز وب قدیمی ترین کهکشان های رصد شده را در فاصله 13 میلیارد سال نوری کشف کرد

تلسکوپ فضایی جیمز وب چهار کهکشان را در دورترین نقاط کیهان کشف نموده است که یکی از آنها تنها 320 میلیون سال پس از مه بانگ یا انفجار بزرگ شکل گرفته است.

18 فروردین 1402

7 عادت اشتباهی که پوست شما را نابود می نمایند

حفظ شادابی و نشاط پوست همیشه یکی از دغدغه های مهم افراد است که به همین علت اقدام به خرید کرم ها، استفاده از روش های درمانی، جوانسازی، لیزر و... می نمایند غافل از آنکه سبک زندگی مناسب، تاثیرگذارترین عامل در حفظ جوانی پوست است.

9 فروردین 1402

نصب این اپلیکیشن ها برای کارمندان فرانسوی ممنوع شد

یورونیوز نوشت: فیگارو گزارش داده که دولت فرانسه نصب برنامه های تفریحی مانند تیک تاک، نت فلیکس و بعلاوه بازی کندی کراش را روی موبایل کارمندان خود ممنوع نموده است.

5 فروردین 1402

نظامی مقلد نبود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم نظامی، نشست تخصصی پنج گنج نظامی، به همت محفل ادبی هاتف و با حضور مصطفی قلیزاده علیار، دبیر محفل ادبی هاتف؛ علیرضا مظفری و رحیم تلاش، استاد گروه زبان و ابیات فارسی دانشگاه...

23 اسفند 1401
تعداد: (312)