ارتباط فرهنگی چین و اصفهان تاریخی است

به گزارش مجله چایی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان در ملاقات و گفت وگو با سفیر چین در ایران ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت بزرگ چین در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: روابط دو سرزمین تاریخی چین و اصفهان ریشه درتاریخ قاره کهن آسیا دارد.

ارتباط فرهنگی چین و اصفهان تاریخی است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اصفهان، فریدون الله کمک در اولین روز از افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در ملاقات با چانگ هوآ سفیر چین در ایران با اشاره به اشترکات فرهنگی دو ملت ایران و چین گفت: اصفهان به عنوان استان تعیین کشور برای ایجاد هسته توسعه گردشگری ایران و چین انتخاب شده و سال جاری تمهیدات فراوانی برای استقبال از گردشگران چینی در سال نوی چینی فراهم آورده شد، لذا در طی سال 2019 و ابتدای سال 2020 میلادی پیروز به جذب و میزبانی انبوه گردشگران چینی در اصفهان شدیم.

او در ادامه سخنانش اظهار کرد: سال جاری و همزمان با فرارسیدن سال جدید کشور چین، تمهیدات گسترده ای را برای استقبال از گردشگران چینی در زمستان اصفهان اندیشیدیم و حتی چندین رستوران چینی در اصفهان گشایش یافت.

اله کمک همچنین با اشاره به کوشش های چشم گیر دولت چین در کنترل بیماری کرونا بیان کرد: در این ایام کشور چین دوستان و دشمنان خود را به خوبی شناخته و امیدواریم پس از کنترل کامل این بیماری شاهد توسعه مجدد گردشگری میان دو ملت بزرگ چین و ایران باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 156

به "ارتباط فرهنگی چین و اصفهان تاریخی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط فرهنگی چین و اصفهان تاریخی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید