از جنس مردم نبودن زشت است، استقلال باید به بخش خصوصی واگذار گردد

به گزارش مجله چایی، اکبر کارگرجم در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: متأسفانه در ایامی که بحران کرونا ایران را تحت تأثیر قرار داده و حتی دنیا را درگیر نموده، در روزهایی که دغدغه مردم جان و سلامتی شأن است، در روزهایی که انسان های بی گناه یکی یکی قربانی این ویروس خطرناک می شوند، در روزهایی که قهرمانان واقعی مردم زنان و مردانی هستند که جان شأن را کف دست گرفته و برای سلامتی هموطنان شأن خود را فدا می نمایند، افرادی هم هستند که به فکر قهرمانی هستند و این خیلی زشت است. باید از جنس مردم و کنار مردم بود نه این که از بحران کرونا هم فرصت سازی کرد.

از جنس مردم نبودن زشت است، استقلال باید به بخش خصوصی واگذار گردد

وی اضافه نمود: خیلی ها با کرونا سودجویی و کاسبی کردند و ما نباید اجازه بدهیم این کاسبان کرونا در فوتبال هم رخنه نمایند. بگذارید کشور از این بحران که سخت ترین چالش قرن اخیر است عبور کند بعد صحبت از موفقیت ورزشی و قهرمانی بکنید.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد تغییرات دوباره استقلال در آستانه سال جدید بیان داشت: این رفت و آمدها دوای درد استقلال نیست. شاید به شکل مسکن باشد و تنها برای مدت کوتاهی درد را تسکین دهد. اما بیماری مهلکی که سلول های این تیم را با خود درگیر نموده را بهبود نمی بخشد.

کارگرجم در ادامه اضافه نمود: تنها درمان اساسی این بیماری، عمل به قانون اساسی و واگذاری آن به بخش خصوصی است. اگر واقعاً دستگاه ورزش اراده ای برای خصوصی سازی استقلال داشته باشد الان وقت آن است. تا این تیم به بخش خصوصی واگذار نگردد همین خواهد بود و تنها بدهی های آن انباشته می گردد.

عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال بیان داشت: تاکید می کنم قبل از آن که این بدهی ها خدای نانموده باعث انحلال تیم گردد اقدام کنید. بی پرده بگویم ادامه این فرایند شرایط خوبی را برای تیم ترسیم نمی کند.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان در ادامه اضافه نمود: امیدوارم اتفاقات شومی که در ماه های آخر سال 98 بر مردم مستولی شد در سال جدید از زندگی همه بیرون برود. امیدوارم سال 99 سالی خوب برای مردم ایران و دنیا باشد. امیدوارم روزی هموطنانم در سال جدید پر برکت باشد و دل عزیزان ایرانی همیشه خوش باشد. هرچند سال جاری عید نداریم، اما به رسم دیرینه همین عید نداشته را پیشاپیش به همه هموطنانم تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت و بهروزی در سال جدید می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 314

به "از جنس مردم نبودن زشت است، استقلال باید به بخش خصوصی واگذار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جنس مردم نبودن زشت است، استقلال باید به بخش خصوصی واگذار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید