افزایش مسافرت چینی ها در تعطیلات روز کارگر

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- چین در دومین روز تعطیلات پنج روزه کارگر، بیش از 51.58 میلیون سفر مسافرتی در بخش حمل و نقل خود ثبت کرد.

افزایش مسافرت چینی ها در تعطیلات روز کارگر

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سال گذشته بسیاری از مردم چین به درخواست دولت برای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منزل ماندند، اما سال جاری در این تعطیلات سفر مردم با رعایت اقدامات بهداشتی شاهد جهش شدید 127.2 درصدی بود.

در سیستم ریلی 14.71 میلیون سفر ثبت شده، در حالی که خدمات حمل و نقل جاده ای 33.96 میلیون سفر مسافری انجام داده است.

شرکت های هواپیمایی در روز توانستند در مجموع 1.62 میلیون سفر مسافری را انجام دهند در حالی که بخش حمل و نقل دریایی نیز 1.28 میلیون سفر را ثبت کرد.

روز کارگر که به عنوان روز جهانی کارگر نیز شناخته می گردد، در اول ماه مه در چین برگزار می گردد. از آنجا که تعطیلات از یکم تا پنجم مه سال جاری ادامه دارد، بسیاری از افراد مسافرت را در تعطیلات انتخاب می نمایند.

برای تسهیل ترافیک و از بین بردن خطرات احتمالی انتقال ویروس کرونا، مقامات خطوط جدیدی را اضافه نموده، معابر کنترل امنیت بیشتری را فعال نموده و اقدامات دقیق و پیشگیری از کنترل اپیدمی را ارائه داده اند؛ برای ورود به تمام مراکز حمل ونقل و گردشگری داشتن کد سلامت الزامی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1070

به "افزایش مسافرت چینی ها در تعطیلات روز کارگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مسافرت چینی ها در تعطیلات روز کارگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید