انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام دو باند قاچاق سلاح و کشف 25 قبضه کلت کمری در 24 ساعت گذشته در خوستان اطلاع داد.

انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان

سردار سیدمحمد صالحی اظهار کرد: در پی کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان خوزستان، ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی، دو باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و زیر ضربه قرار دادند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اضافه نمود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پیچیده پلیسی در عملیاتی مشترک با همتای خود در شهرستان شوش محل دپوی سلاح را در شهر شاوور شناسایی و ضمن دستگیری سرکرده باند از مخفیگاه متهم بازرسی به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط 20 قبضه سلاح کمری و 40 تیغه خشاب مربوطه کشف شد، اسم کرد: شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد فنی و اطلاعاتی باند سه نفره قاچاقچیان سلاح و مهمات را در محور شوش - اهواز با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و قانون به کارگیری سلاح، دستگیر کردند.

سردار صالحی اضافه نمود: در بازرسی از خودروی توقیفی 5 قبضه کلت کمری و 10 تیغه خشاب که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در مجموع این دو عملیات 25 قبضه کلت کمری و 50 تیغه خشاب کشف و چهار نفر دستگیر شدند، اعلام نمود: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت های مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1172

به "انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید