بازگشت خبرساز مجیدی و استقلال از کویت

به گزارش مجله چایی، باید دید فرهاد مجیدی چه واکنشی نسبت به این اتفاقات که ظرف چند روز اخیر در استقلال افتاده خواهد داشت.

بازگشت خبرساز مجیدی و استقلال از کویت

خبرنگاران- از باشگاه استقلال این روزها اخبار خوشایندی به گوش نمی رسد. بعد از استعفای علی فتح الله زاده ، عبدالرضا موسوی عضو متمول هیات مدیره این باشگاه هم بیان نمود که تا پایان هفته و در صورتی که تکلیف مدیرعامل باشگاه تعیین نگردد او هم کناره گیری خواهد کرد.

مدت زمان زیادی از این تهدید نگذشته بود که ماجرای قرارداد منعقد شده این عضو هیات مدیره با باشگاه استقلال ومحاسبه دیرکرد هزینه های پرداختی او رسانه ای شد. موضوعی که باعث شد تا موسوی اصل خبر را تایید کند. اما لابه لای صحبت های موسوی هرگز نمی شد از علاقه فراوان او برای مدیرعاملی باشگاه چشم پوشی کرد.

موسوی از زمان حضورش در استقلال نزدیک به 10 میلیارد تومان به گفته خودش برای این تیم هزینه نموده است. رقمی که احتمالا در ازای آن انتظار نشستن بر روی جایگاه مدیرعاملی باشگاه را داشته.

ماجرایی که تا به امروز تحقق نیافته تا همانطور که انتظار می رفت با لو رفتن قرارداد او با استقلال(از سوی عوامل باشگاه) مبنی بر دریافت جریمه 50 میلیونی به ازای هر روز دیرکرد، ماه عسل او و استقلال خیلی زود به پایان برسد.

به همه اینها ماجرای همراهی نکردن سعید رمضانی با کاروان استقلال برای سفر به کویت و معرفی امیر سلطانی به عنوان سرپرست موقت استقلال برای بازی برابر الاهلی را اضافه کنید تا تعیین گردد بعد از این آرامش که به دلیل ملاقات حساس این تیم برابر الاهلی شاهد آن هستیم طوفانی از راه خواهد رسید.

طوفانی که می تواند به محض بازگشت کاروان استقلال از کویت شروع گردد و باید دید فرهاد مجیدی چه واکنشی نسبت به این اتفاقات که ظرف چند روز اخیر در استقلال افتاده خواهد داشت.

مجیدی پیش از این به شدت از موسوی عضو هیات مدیره استقلال حمایت نموده بود. با تهدید موسوی به کناره گیری و البته استعفای سعید رمضانی دو عضو مورد حمایت فرهاد مجیدی، استقلال در بازگشت از کویت روزهای ارامی نخواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 255

به "بازگشت خبرساز مجیدی و استقلال از کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خبرساز مجیدی و استقلال از کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید