برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، ایراد علی نژاد از حسابرسی و رونمایی از تلخ ترین سال فدراسیون

به گزارش مجله چایی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری با حضور سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، ایراد علی نژاد از حسابرسی و رونمایی از تلخ ترین سال فدراسیون

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری مربوط به سال 97 بعدازظهر امروز در محل آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.

در این مجمع مهدی علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع و روسای هیئت های استانی و دیگر اعضا حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع گزارشی از عملکرد فنی فدراسیون در سال گذشته ارائه و عنوان شد که دوچرخه سواری در 20 اعزام بین المللی پیروز به کسب 14 مدال شده است.

سپس خسرو قمری گزارشی از اقدامات فدراسیون در سال 97 ارائه کرد و در بخشی از صحبت هایش گفت: تلخ ترین سال مدیریتم در فدراسیون را گذراندم و امیدوارم در آینده و بازی های آسیایی 2022 انتظارات را برآورده و نتایج سال گذشته را جبران کنیم.

در ادامه خزانه دار و حسابرس فدراسیون گزارش های خود را ارائه کردند. در یکی از این گزارش ها عنوان شد که 940 میلیون تومان برای کارهای فرهنگی هزینه شده است. علی نژاد از این موضوع ایراد گرفت و معین شد که پول پاداش مدال آوران دوچرخه سواری در این بخش ذکر شده و به همین دلیل هم عدد مربوط به کار فرهنگی بالا رفته است. بر همین اساس گزارش تایید خزانه دار مشروط به اصلاح بعضی موارد شد. همچنین مقرر شد گزارش حسابرسی اصلاح شده و در مجمع بعدی مورد تایید قرار بگیرد.

علی نژاد در بخش دیگری از مجمع امروز گفت: مشکل اصلی دوچرخه سواری بحث پول است و باید منابع غیر دولتی جذب گردد و صرفاً با پول دولتی امکان پیروزیت وجود نخواهد داشت.

امروز همچنین عنوان شد که برآورد اولیه برای احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری نزدیک به 2 میلیارد تومان بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 207

به "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، ایراد علی نژاد از حسابرسی و رونمایی از تلخ ترین سال فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، ایراد علی نژاد از حسابرسی و رونمایی از تلخ ترین سال فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید