تمایل آث میلان به جذب هافبک اروگوئه ای توپچی ها

به گزارش مجله چایی، لوکاس توریرا ممکن است در جابجایی تابستانی امارات را ترک کند و آث میلان آماده است برای جذب او پیشنهادی 40 میلیون پوندی ارائه دهد.

تمایل آث میلان به جذب هافبک اروگوئه ای توپچی ها

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ، لوکاس توریرا هافبک تیم فوتبال آرسنال در جابجایی تابستانی تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت اما در نهایت برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.

این بار آث میلان به جذب توریرا علاقه مند شده و سران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هافبک اروگوئه ای را که ارزشی معادل 40 میلیون پوند دارد، به سن سیرو بیاورند.

این بازیکن 24 ساله در تابستان سال 2018 با قراردادی به ارزش 24 میلیون پوند از سمپدوریا به آرسنال پیوست.

اونای امری 2 سال پیش توریرا را از سری آ به آرسنال آورد، اما مصدومیت او باعث شد مایکل آرتتا نتواند از او در رقابت های این فصل استفاده کند.

توریرا اوایل امسال در رقابت های جام حذفی دچار آسیب دیدگی شد و احتمالا بازگشت او به میادین با شروع فصل بعدی مصادف خواهد شد.

سران باشگاه آث میلان قصد دارند دوباره تیمشان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تجهیز نمایند و به همین منظور روی توانایی های توریرا برای بهبود عملکرد خط میانی تیمشان در فصل آینده حساب ویژه ای باز کردند و قصد دارند برای جذب این هافبک اروگوئه ای پیشنهادی 40 میلیون پوندی به آرسنال ارائه نمایند.

آث میلان در جدول رقابت های فصل جاری که به دلیل انتشار ویروس کرونا تا به امروز معلق مانده، در رده هفتم واقع شده است و بعید به نظر می رسد که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را کسب کند.

پیش از این مدیر برنامه های توریرا از رسیدن این بازیکن به ترکیب اصلی توپچی ها ابراز ناامیدی نموده بود. توریرا در آرسنال رقبای آماده ای مانند گرانیت ژاکا و متئو گندوزی دارد.

اگر آرتتا تمایلی به استفاده بیشتر از توریرا در ترکیب آرسنال برای بازی های پیش رو نشان ندهد، این احتمال وجود دارد هافبک اروگوئه ای در سرانجام فصل امارات را ترک کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 362

به "تمایل آث میلان به جذب هافبک اروگوئه ای توپچی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل آث میلان به جذب هافبک اروگوئه ای توپچی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید