خبرنگاران برنامه تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش برای حضور در مسابقات بین المللی

به گزارش مجله چایی، تهران- خبرنگاران- مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش گفت: تلاش داریم با ارتقای ورزش قهرمانی به صورت پیشرفته در سطح اول کشور و مسابقات بین المللی و ملی شرکت کنیم.

خبرنگاران برنامه تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش برای حضور در مسابقات بین المللی

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ چنگیز مسیب زاده روز دوشنبه در گفت و گویی گفت: برنامه گسترده ای در بحث ورزش های همگانی و آمادگی جسمانی کارکنان پیش بینی شده که در راستای تدابیر فرماندهی نیروی زمینی است زیرا همه ما می دانیم که آمادگی جسمانی کارکنان در نهایت به ارتقای توان رزمی یگان ها ختم خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مرحله بعدی تلاش داریم با ارتقای ورزش های قهرمانی به صورت پیشرفته در سطح اول کشور و مسابقات بین المللی و ملی شرکت کرده و با کسب مقام، ارزش ها و توانمندی های قهرمانان نزاجا را ببینیم.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی شرح داد: هم اکنون برگزاری برخی مسابقات ورزشی تحت الشعاع شیوع ویروس منحوس کرونا قرار گرفته است. به عنوان مثال هر سال مسابقات تمرکزی نیروی زمینی را داشتیم که امسال به همین دلیل تا بهبود شرایط فعلی به تعویق افتاده است اما در مسابقات لیگ برتر کشوری تیم های نیروی زمینی ارتش در رشته های تیراندازی، بسکتبال، هندبال و وزنه برداری در مسابقات مختلف فعال هستند. مابقی رشته ها نیز مانند جودو، کشتی و بوکس در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات هستند.

سرهنگ مسیب زاده در انتها درباره حضور سربازان قهرمان در باشگاه نیروی زمینی اظهار کرد: امتیازات و تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانیم از این ورزشکاران به نحو احسن استفاده کنیم، این افراد در مدت خدمت سربازی از قهرمانی دور نمی مانند و همچنین ارتش نیز از توانمندی ها، دانش و مهارت های آن ها بهره مند می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 900

به "خبرنگاران برنامه تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش برای حضور در مسابقات بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش برای حضور در مسابقات بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید