خبرنگاران عاملان تیراندازی شبانه الشتر دستگیر شدند

به گزارش مجله چایی، خرم آباد- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: با اقدامات به موقع و هوشیارانه پلیس و دستگاه قضا افرادی که شبانه اقدام به تیراندازی در شهر الشتر نموده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران عاملان تیراندازی شبانه الشتر دستگیر شدند

محسن همتی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به اینکه شب گذشته چند نفر با هویت ناشناس اقدام به تیراندازی به یکی از منازل مسکونی شهر کردند، گفت: بلافاصله تحقیقات و آنالیز های لازم توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان برای شناسائی و دستگیری عوامل تیراندازی شروع شد.

وی اضافه کرد: در نتیجه تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان، تعداد 6 نفر از مظنونین شناسایی و مورد بازپرسی قرار گرفتند که پس از محرز شدن مشارکت 2 نفر از آنها با قرار بازداشت موقت روانه زندان و چهار نفر دیگر جهت تحقیقات بیشتر با قرار وثیقه آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله با اشاره به متواری شدن 2 نفر دیگر از متهمان، گفت: حکم جلب سیار این افراد نیز صادر شده و بزودی دستگیر خواهند شد.

وی با بیان اینکه اقدام این افراد سبب بر هم زدن آرامش و آسایش مردم شده بود، اضافه کرد: ریشه این تیراندازی ها مربوط به دو فقره قتل اتفاق افتاده سال گذشته در شهرستان بود که منجر به تیراندازی های ادامه دار شبانه آنها شده بود که در سال گذشته حدود 15 نفر از متهمان دستگیر و حکم تبعید برای تعدادی از آنها که دارای سابقه بودند صادر شده که پس از قطعی شدن، با قاطعیت اجرا خواهد شد.

دادستان سلسله به کسانی که سبب بی نظمی و سلب آرامش و آسایش و امنیت مردم شوند هشدار داد و اضافه کرد: این افراد بدانند که برخورد دستگاه قضایی شهرستان قاطع، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود.

همتی با تاکید بر اینکه همیشه ایجاد امنیت در شهرستان اولویت ما بوده و اجازه نخواهیم داد که آرامش شهروندان دچار مشکل گردد و با متخلفان با جدیت برخورد قانونی خواهد شد، بیان نمود: کسانی که با استفاده از سلاح گرم و اخلال در نظم، موجب سلب آسایش و آرامش عمومی و امنیت جامعه شوند منتظر برخورد قاطع، قانونی و اثرگذار دستگاه قضایی باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 584

به "خبرنگاران عاملان تیراندازی شبانه الشتر دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عاملان تیراندازی شبانه الشتر دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید