داستان موفقیت شرکت خبرنگاران

به گزارش مجله چایی، حتما تا به حال نام خبرنگاران به گوشتان خورده است. شرکت خدمات هواپیمایی خبرنگاران یکی از بزرگ ترین شرکت های پیشرو در ارائه خدمات گردشگری و مسافرتی در سراسر ایران است که در طول مدت زمان فعالیتش توانسته به موفقیت های بسیاری با یاری مشتریان همیشگی خود دست پیدا نماید. به پاس این همراهی و رسیدن به موفقیت های بیشمار، امروز برای شما داستانی واقعی از فراز و نشیب هایی درباره خبرنگاران که از ابتدای این راهش داشته و نتیجه اش این شده که امروزه به بزرگ ترین دارایی خود یعنی؛ همراهی و اعتماد شما عزیزان رسیده است. از آن جایی که هدف خبرنگاران همیشه رسیدن به بهترین درجات به همراه شما بوده و هست، با ما باشید تا داستان موفقیت خبرنگاران را با هم مرور کنیم.

داستان موفقیت شرکت خبرنگاران

همه چیز درباره مجله چایی، از گذشته تا امروز

اولین بار شرکت خدمات هواپیمایی و گردشگری مجله چایی در مرداد سال 1379 افتتاح شد اما چندی بعد، هدایت این شرکت به دست آقایان امیر فنائیان در سمت مدیر عامل و محسن رشنواد در سمت مدیریت هیئت مدیره سپرده شد. از همان ابتدای امر، مهم ترین اصلی که در این شرکت به رعایت آن تاکید بسیار ورزیده شد؛ به دست آوردن رضایت کامل مسافران به همراه ارائه خدمات، با کیفیتی متفاوت تر از هر شرکت دیگری که تا به حال در این زمینه فعالیت می کرده، بوده و هست. درباره مجله چایی باید بگوییم که دغدغه مدیرانش همواره این است که چگونه خدمات خود را به بهترین نحو ممکن هم به مشتریان و هم به آژانس های همکار ارائه نماید. به همین خاطر با ساخت زیربنایی محکم، سطوح بالایی از استاندارد را در زمینه ظرفیت پروازی و همچنین رزرو هتل و ارائه دیگر خدمات گردشگری هم به آژانس های همکار و هم به مشتریان خود به وجود آورده است.

درباره مجله چایی باید بدانید که ماهیت این شرکت از ابتدا به این صورت شکل گرفت که با قدرت فعالیت خود را در هر زمینه ای آغاز نماید. در اوایل خدمات این شرکت بر اساس فروش تور و بلیط بود اما کم کم وارد راهی شد که کمتر کسی آن را در ایران رفته بود! مجله چایی فروش در فضای آنلاین و به صورت کاملا اینترنتی را آغاز کرد و به نوعی بنیان گذار این شیوه از فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل در ایران شد. این واقعیت غیر قابل انکار است که فروش آنلاین سکوی پرتاب مجله چایی به سمت پیروزیت های بی شمارش بوده و امروزه پس از گذشت سال ها، این شرکت یکی از به روزترین و پیشرفته ترین سیستم های آنلاین کشور را در زمینه فروش بلیط و رزرو هتل را دارا است. همچنین نام مجله چایی در این سال ها همواره در بین برترین فروشنده های پرواز در کل کشور و فعال ترین سامانه در زمینه رزرو هتل بوده است.

اما از هر چه که بگذریم، این سخن خوش تر است که از لحاظ اخلاقی اولین اولویت همه اعضا در مجله چایی، رضایت مشتریان و مسافرینی است که این شرکت را برای ارائه خدمات در سفرهای خود انتخاب کرده اند. برای رضایت خاطر مشتریان، همواره کوشش اعضا در مجله چایی بر این است که مسافرین از اولین دقیقه حضور تا به آخرین لحظات، خدمات درست و بهینه ای را به همراه بهترین سیستم پشتیبانی دریافت نمایند. شاید هم به همین خاطر است که برای 3 سال پیاپی مجله چایی پیروز شده تا لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف نماینده را دریافت نماید. همچنین دفتر فروش مرکزی هواپیمایی Air France - KLM نیز به و بسیاری از ایرلاین های دیگر پس از سال ها با مجله چایی به ایران، مجددا برگزار شدند.

درباره مجله چایی و فضای کاری آن نیز باید بگوییم که بزرگ ترین سرلوحه بخش های مختلف شرکت توجه به منزلت انسانی کارکنان از طریق بالابردن سطح دانش تخصصی پرسنل و آموزش مستمر آن ها و همچنین القای احترام، اعتماد پذیری و صداقت به آن هاست. سعی مجله چایی همواره بر آن بوده که از بین بهترین ها نیروهای خود را انتخاب کند تا از درون خوب سازمانیش، عالی ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. بی شک مجله چایی یکی از شرکت هایی است که همواره سعی بر ایجاد رابطه ای مستمر و اساسی بر پایه احترام با مشتریان و همکاران خود داشته است.

به همین صورت است که در بخش های مختلف مجله چایی نه تنها احترام به کارکنان بلکه به طور متقابل، ارزش گذاری به مراجعان و رعایت کامل و اصولی ضوابط مشتری مداری که شامل رسیدگی به موقع و پاسخگویی به نقدها و پیشنهادات مشتریان است، به خوبی رعایت و اجرا می شود. از جمله ابزارهای مجله چایی در این راه؛ نظرسنجی های متداوم، CRM قوی، پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته و بسیاری از دیگر خدمات است.

درباره مجله چایی باید بدانید که برای سال های متمادی نام این شرکت در بین بهترین فروشنده های پرواز و هتل در کل کشور بوده است. با توجه به طرف قرارداد بودن با 900 ایرلاین در سراسر جهان و برای همه مسیرهای پروازی در سراسر جهان با ارائه بهترین پروازها و همچنین با طرف قرارداد بودن با بیش از 200 هزار هتل در سراسر جهان، می توانید به هر کجا که می خواهید با بهترین پروازها سفر کنید و در بهترین هتل ها در سرتاسر این کره خاکی نیز اقامت نمایید.

معرفی شعبات بین المللی مجله چایی

یکی دیگر از اهداف مهم مجله چایی این است که خدماتش را در سطوح بالای بین المللی و به صورت جهانی ارائه دهد و برای دستیابی به این امر لازم بوده که این شرکت در دیگر نقاط جهان هم خدمات خوب خود را ارائه دهد. برای دستیابی به این امر هم اکنون مجله چایی با افتتاح شعبات خود در 3 شهر بزرگ و مهم جهان همچون استانبول، لندن و آنکارا؛ فرایند توزیع و ارئه خدمات خود را گسترده تر کرده و طیف بزرگ تری از مشتریان را در نظر گرفته است.

درباره مجله چایی و شعبات مختلف آن باید بدانید که این شرکت در این راه اولین شعبه خارجی خود را در شهر استانبول و در سال 2010 میلادی افتتاح نمود. البته 2 سال بعد دفتر نمایندگی مجله چایی در پایتخت ترکیه یعنی؛ شهر آنکارا نیز افتتاح شد. نقاط روشن کارنامه دفاتر نمایندگی مجله چایی در هر دو شهر بزرگ ترکیه ای در این جاست که هر دوی این دفاتر تحت پوشش انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، موسوم به یاتا (IATA) هستند. همچنین این دفاتر اقدام به سیستم رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط به سراسر نقاط جهان برای مسافرین ترکیه ای نیز می نمایند.

دفتر مجله چایی در شهر لندن هم نیز در سال 2017 میلادی آغاز به کار کرد و از همان ابتدا با ارائه سرویس های منحصر به فرد وارد رقابت با دیگر شرکت های خدمات مسافرتی در این شهر شد. مجله چایی با استخدام کارشناسان زبده و با تجربه و همچنین ارائه خدمات خرید پرواز از بیش از 900 ایرلاین خارجی، رزرو هتل در 12 هزار شهر جهان و در بیش از 200 هزار هتل و ارائه خدمات پکیج تور؛ امروزه در قامت یکی از بهترین دفاتر هواپیمایی در این شهر بزرگ و زیبا ظاهر شده است. راستی! می توانید تا درباره شعب مجله چایی در جهان در مجله مجله چایی اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

داستان مجله چایی را کامل و بی پیرایه برایتان شرح دادیم. گفتیم که در این راه زیبا و پر فراز و نشیب چه مسیری را کنار شما پیموده تا بتواند رشد کند و به جایگاه امروزی خود برسد. با این که همواره نگاه مجله چایی به فردایی بهتر و بالاترین نقطه های پیروزیت است اما شرکت مسافرتی و خدمات جهانگردی مجله چایی هیچ وقت فراموش نخواهد کرد که در این راه، حمایت شما عزیزان را داشته و دارد. در پایان از شما می خواهیم که اگر با ما تجربه سفر داشته اید و یا با خانواده مجله چایی همراه بوده اید، نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 1 فروردین 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 232

به "داستان موفقیت شرکت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان موفقیت شرکت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید