زمان اعلام منتخبین قرعه کشی سایپا

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، با حضور نهاد های نظارتی، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس، تیبا. اس. ایکس و وانت سایپا با موتور ام.13 و بعلاوه فروش فوق العاده محصولات کوییک با گیربکس معمولی، تیبا اس. ایکس و ساینا. اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار گردید.

زمان اعلام منتخبین قرعه کشی سایپا

در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا 576 هزار و 711 نفر شرکت کردند که 550 هزار و 936 نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح 4 هزار و 250 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نگردد، 8 هزار و 500 نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح هزار و 200 دستگاه خودرو تیبا. اس. ایکس عرضه می گردد. علاوه بر این هزار و 750 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، 300 دستگاه ساینا. اس و هزار دستگاه وانت سایپا عرضه می گردد.

بعلاوه در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 17 هزار و 897 نفر شرکت کردند که 17 هزار و 662 نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 3 هزار و 250 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نگردد، 6 هزار و 500 نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح هزار و 200 دستگاه خودرو تیبا. اس. ایکس عرضه می گردد. علاوه بر این هزار و 750 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و 300 دستگاه ساینا. اس عرضه می گردد.

اسامی منتخبان طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی به وسیله نهاد های نظارتی فردا امشب ساعت 21 بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین از فردا صبح ساعت 8 به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. بعلاوه اسامی منتخبان طرح فروش فوق العاده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از 3 روز کاری اعلام خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح های پیش فروش، پیامک ارسال می نماید، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام نمایندگان به سایت سایپا مراجعه نمایند.

منبع: صداوسیما

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1524

به "زمان اعلام منتخبین قرعه کشی سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام منتخبین قرعه کشی سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید