شادی طارمی و پورتویی ها در هواپیما!

به گزارش مجله چایی، بازیکنان و کادرفنی پورتو لحظات پایانی دیدار اتلتیکو و لورکوزن را با دقت زیادی دنبال می کردند.

شادی طارمی و پورتویی ها در هواپیما!

با وجود پیروزی پر گل پورتو برابر بروژ، برای اینکه صعود این تیم به دور بعد قطعی می شد، اتلتیکو نباید در دیدار خانگی برابر لورکوزن به پیروزی دست پیدا می کرد. اتفاقی که در نهایت و پس از اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد.

در شرایطی که کلمنت تورپین داور فرانسوی سوت پایان آن بازی را به صدا درآورده بود، اما پس از بازبینی صحنه به وسیله VAR، او یک خطای پنالتی را به سود روخی بلانکو گفت. اتفاقات استادیوم واندا متروپولیتانو به وسیله اعضای تیم پورتو و به وسیله تلفن همراه در داخل هواپیما دنبال می شد.

گل شدن این ضربه، به معنای کشیده شدن تکلیف تیم صعود کننده به بازی روز پایانی میان پورتو و اتلتیکو مادرید بود. با این حال، کاراسکو پشت این توپ ایستاد و هرادسکی گلر لورکوزن پیروز به مهار آن شد و در ریباند نیز ضربات بازیکنان میزبان به گل تبدیل نشد تا صعود پورتو به دور بعد قطعی شود.

پس از اینکه ضربه پنالتی اتلتیکو از دست رفت، بازیکنان و کادرفنی پورتو سر از پا نمی شناختند و به شادی داخل هواپیما پرداختند. سرجیو کونسیسائو سرمربی و حتی پینتو داکوستا مالک پورتو نیز در هواپیما مشغول شادی بود و آن ها صعود به دور بعد را جشن گرفتند.

حساب رسمی پورتو در توییتر، سه ویدیو از لحظه شادی بازیکنان و کادرفنی پورتو که هر کدام در یک گوشه ای مشغول تماشای لحظه پنالتی بودند را به اشتراک گذاشت که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

تصاویری از این شادی ها را در ادامه ببینید:

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1608

به "شادی طارمی و پورتویی ها در هواپیما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی طارمی و پورتویی ها در هواپیما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید