شیک ترین پیکاپ برقی جهان را با یک کلیک ببینید!، عکس

به گزارش مجله چایی، پس از رونمایی رسمی از سه خودروی الکتریکی نو فیسکر، جزئیات و تصاویر بیشتری از پیکاپ الکتریکی آلاسکا منتشر شده است.در مراسم رونمایی خودرو، هنریک فیسکر، مدیر عامل شرکت، ادعا کرد که آلاسکا سبک ترین و پایدارترین پیکاپ الکتریکی دنیا خواهد بود.

شیک ترین پیکاپ برقی جهان را با یک کلیک ببینید!، عکس

امیرمسعود عابدین: آلاسکا بر اساس پلت فرم تغییر یافته مدل Ocean ساخته شده است.

آلاسکا مانند سایر خودروهای فیسکر، از طراحی عجیب و غریب و خاصی بهره می برد. طراحی روان و عضلانی در کنار بعضی خطوط تند و تیز، تلفیق و تضاد خوبی را ایجاد نموده اند. نوشته روشن و بزرگ آلاسکا، در میان چراغ های دوتایی، خودنمایی خوبی دارد. رینگ های بزرگ آلاسکا، نمای جذابی را به قسمت کناری بخشیده است.

چراغ خطی و متصل، در بالای نوشته بسیار بزرگ فیسکر قرار گرفته است. در نمای پشتی، پهنای زیاد آلاسکا بیشتر نشان داده می گردد. آلاسکا در بین پیکاپ های جمع و جور و میانه قرار می گیرد.

کابین آلاسکا با نمایشگرهای بزرگ پر شده است. گفته می گرددکه فضای داخلی این خودرو با استفاده از مواد گیاهی طراحی شده است. یکی از ویژگی های برجسته آلاسکا، جعبه هودینی (شعبده باز مشهور) است. در این خودرو یک در میانی وجود دارد که به صورت الکترونیکی پایین می رود و ناپدید می گردد.

از دیگر ویژگی های عجیب و غریب می توان به یک نگهدارنده لیوان بزرگ که در تصاویر تازه منتشر شده است، و بعلاوه نگهدارنده کلاه کابوی که در اصل یک بند روی سقف است، اشاره نمود.

فیسکر آلاسکا با دو ظرفیت باتری 75.0 و 113.0 کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. اولی برد تقریبی 230 مایلی را تحویل خواهد داد، در حالی که دومی تا 340 مایل برد خواهد داشت. فیسکر فاش کرد که شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در 3.9 تا 7.2 ثانیه صورت گیرد.

فیسکر قیمت اولیه را 45400 دلار تخمین زده است. آلاسکا در سه ماهه اول سال 2025 در ایالات متحده، فراوری می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1732

به "شیک ترین پیکاپ برقی جهان را با یک کلیک ببینید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک ترین پیکاپ برقی جهان را با یک کلیک ببینید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید