قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شدنی است

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره شانس ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا سال 2027، گفت: فدراسیون فوتبال مدارک لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و با توجه به ورزشگاه های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد با ظرفیت های بالای 30 هزار نفر داریم و جایگاه ما هم در فوتبال آسیا مناسب است، امیدواریم که میزبانی این مسابقات به کشورمان برسد.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شدنی است

وی با اشاره به حضور پرسپولیس در فینال قهرمانان، افزود: امید زیادی داریم تا پرسپولیس بتواند به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم اولسان هیوندای کره جنوبی بگذرد و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و این مهم شدنی است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، گفت: پیگیر خصوصی سازی این دو باشگاه هستیم و امیدوارم آخرین مجامع را برگزار کنیم و بعد از آن با حضور در شورای پذیرش بتوانیم شرایط جدیدی را به وجود آوریم.

سلطانی فر درباره پاداش در نظر گرفته شده برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس، گفت : رئیس جمهور اعلام کردند هدیه و پاداش ویژه ای که در شأن بازیکنان باشد برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، افزود: از 15 دی ماه مراحل ثبت نام کاندیداها برای انتخابات آغاز می شود و یک فرایند 70 روزه است و انتخابات هم قبل از نیمه اسفندماه برگزار خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گفته شده نفراتی که در قرارداد مارک ویلموتس دخیل بودند، حق شرکت در انتخابات را ندارند، گفت: من چنین چیزی را نشنیدم و اطلاعی ندارم.

سلطانی فر گفت: با توجه به وقتی که تا نیمه دی ماه داریم، وکلای فدراسیون به کمک چند وکلای خارجی مشغول تهیه لایحه دفاعیه نهایی برای ارسال به دادگاه بین المللی (CAS) هستند و سپس باید منتظر بمانیم تا رای نهایی صادر شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 837

به "قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید