نظر 2 بازیکن استقلال در خصوص پنالتی حسینی؛ سید جورجینیو است دیگر! ، از الهامی، شجاعی و شجاعیان عذرخواهی می کنم

به گزارش مجله چایی، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:سید جورجینو است دیگر! او قصد بی احترامی نداشت و در تمرینات خوب پنالتی می زند.

نظر 2 بازیکن استقلال در خصوص پنالتی حسینی؛ سید جورجینیو است دیگر! ، از الهامی، شجاعی و شجاعیان عذرخواهی می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزبه چشمی بعد از پیروزی 6 بر یک مقابل طرفدار تهران در جمع خبرنگاران گفت: این برد را به طرفداران تبریک می گویم و به بازیکنان و کادرفنی هم خسته نباشید می گویم. نیمه اول حریف بازی پایا پای بازی کردیم و در بعضی صحنه ها از ما هم بهتر بودند، اما در نیمه دوم با انرژی مضاعفی که گذاشتیم به برد پرگل رسیدیم و تنها نکته منفی آن گلی بود که خوردیم و اگر کلین شیت می کردیم بهتر بود.

وی در خصوص دربی گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و کوشش می کنیم هفته بعد هم نتیجه خوبی بگیریم و این مسابقه فقط یک دربی نیست و نتیجه اش در جدول مشخص کننده است.

چشمی در خصوص دلخوری الهامی از پنالتی زدن حسینی گفت: خود سید در این مورد صحبت نموده است و نیت بدی پشت این پنالتی نبوده است. تصمیم احساسی بود که گرفته شد و ما به همه حریفان خود احترام می گذاریم و به هیچ تیمی بی احترامی نکردیم. من شخصا از الهامی، شجاعیان و شجاعی عذرخواهی می کنم و نیت بدی نبود.

بازیکن استقلال در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه گفت: آخر فصل در این مورد صحبت می کنیم.

رضا میرزایی بازیکن استقلال در خصوص برد تیمش گفت: در 10 بازی خیلی خوب بازی کردیم و با انگیزه ای که داشتیم بازی به بازی پیش آمدیم و برنده شدیم.

وی در خصوص پنالتی زدن حسینی گفت: او کارش درست است. آقا سید یک بین الملل است! سید جورجینهو است دیگر! او قصد بی احترامی نداشت و در تمرینات خوب پنالتی می زند.

میرزایی در خصوص دربی گفت: بازی به بازی پیش می رویم و در پی سه امتیاز این مسابقه هستیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1682

به "نظر 2 بازیکن استقلال در خصوص پنالتی حسینی؛ سید جورجینیو است دیگر! ، از الهامی، شجاعی و شجاعیان عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر 2 بازیکن استقلال در خصوص پنالتی حسینی؛ سید جورجینیو است دیگر! ، از الهامی، شجاعی و شجاعیان عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید