آموزش و پرورش در پی خلق ایده های تحولی در مدارس است

به گزارش مجله چایی، تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان این که باید در پی کار جهادی بود، گفت تحولاتی در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده که هدف نهایی آن رساندن ایده های تحولی به مدارس است.

آموزش و پرورش در پی خلق ایده های تحولی در مدارس است

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مسئولان دستگاه های اجرایی استان و جمعی از فرهنگیان در خانه معلم همدان برگزار گردید.

در ابتدای این آیین، حمید طریفی حسینی؛ با بیان این که ما در پی کار جهادی هستیم، اظهار کرد: تحولاتی در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده که هدف نهایی آن رساندن ایده های تحولی به مدارس است.

طریفی حسینی با اشاره به اولویت های آموزش و پرورش، گفت: مردمی سازی، استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آموزش و پرورش، مشارکت و نقش آفرینی، در نظر گرفتن منطقه ها روستایی و حاشیه ای، در دستور کار قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوان گرایی، توجه به شأن معلمان و مشارکت نخبگان در آموزش و پرورش از جمله این اولویت ها به شمار می رود.

وی با تأکید بر این که به لحاظ شاخص های مختلف، در استان همدان مسئله ای وجود ندارد، اظهار داشت: باید به اصل کیفیت بخشی در دستگاه تعلیم و تربیت توجه ویژه گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1519

به "آموزش و پرورش در پی خلق ایده های تحولی در مدارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش در پی خلق ایده های تحولی در مدارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید