اختصاص 47 میلیارد تومان به بازگشایی مدارس استثنایی در سال تحصیلی

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از اختصاص 47 میلیارد تومان سرانه به مدارس استثنایی برای آماده سازی مدارس در شروع سال تحصیلی و پروژه مهر خبر داد.

اختصاص 47 میلیارد تومان به بازگشایی مدارس استثنایی در سال تحصیلی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، آقای سید جواد حسینی اضافه کرد: در دو ماه اخیر 27 میلیارد و 500 میلیون تومان سرانه برای بازگشایی مدارس به مدارس استثنایی کشور واریز شده است که 13 میلیارد و 500 میلیون تومان آن برای هزینه های جاری و 14 میلیارد تومان به شکل اختصاصی است.

وی ادامه داد: همچنین برای تجهیزات هنرستان ها 12 میلیارد تومان تخصیص یافته و واریز شده است.

آقای حسینی گفت: پنج میلیارد تومان این اعتبار از طریق صندوق ذخیره نانو وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محقق شده است و به زودی هفت میلیارد تومان سرانه به مدارس تخصیص خواهد یافت.

وی تاکید کرد: با این تخصیص در مجموع برای شروع سال تحصیلی و مهر نزدیک به 47 میلیارد تومان به مدارس واریز شده یا واریز خواهد شد تا از این طریق آماده سازی های لازم برای شروع سال تحصیلی تازه محقق شد.

سفارش 99 درصد کتاب های درسی میان پایه به انجام رسید

آقای حسینی با بیان اینکه سفارش 99 درصد کتاب های درسی در میان پایه ها به انجام رسیده است، گفت: در خصوص پایه های اول، هفتم و دهم سامانه سیدا مسائلی دارد که این مسائل در دوره پیش دبستان و ابتدایی حل شده است.

وی اضافه کرد: مسائل دوره هشتم و دهم هم به زودی برطرف خواهد شد تا برای اول مهر دانش آموزی بدون کتاب نماند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در سال تحصیلی تازه 256 مدیر مدرسه تازه الانتصاب داریم که بیشتر آنان به جای همکاران بازنشسته منصوب شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1235

به "اختصاص 47 میلیارد تومان به بازگشایی مدارس استثنایی در سال تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 47 میلیارد تومان به بازگشایی مدارس استثنایی در سال تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید