از انصراف روسیه و چین شوکه هستیم، دلیل نیامدن را نمی دانم!

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، در حالی که قرار بود تیم ملی فوتسال بانوان ایران اسفند و فروردین ماه دو ملاقات محبت آمیز مقابل تیم های روسیه و چین برگزار کند اما این دو تیم با ارسال نامه ای انصراف خود را از برگزاری مسابقه در ایران اعلام کردند.

از انصراف روسیه و چین شوکه هستیم، دلیل نیامدن را نمی دانم!

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

شهناز کمک در گفت و گو با خبرنگاران، درباره دلیل انصراف تیم های روسیه و چین از برگزاری ملاقات محبت آمیز با ملی پوشان فوتسال بانوان ایران گفت: در جریان دلیل این کار نیستم، باید از فدراسیون پیگیری کرد. ما نیز شوکه شده ایم و واقعا نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. با توجه به شرایط فوتسال ما کلی زمان از دست داده بودیم و با توجه به زمان باقی مانده برای تیم ملی برنامه ریزی نموده بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: با توجه به زمان محدود بهترین برنامه ریزی را انجام داده بودیم اگر قرار باشد این ملاقاتهای محبت آمیز لغو گردد کار سختی در پیش خواهیم داشت. باید تیم هایی را جایگزین این دو تیم کنیم و برنامه ریزی جدیدی انجام دهیم.

وی در ادامه تاکید نمود: در حال حاضر برنامه سفر ایران به روسیه برای برگزاری ملاقاتهای محبت آمیز همچنان پابرجاست اما نمی دانم چرا آنها از آمدن به ایران سر باز زدند.

کمک در پاسخ به این سوال که آیا تیم خاصی برای جایگزین کردن مدنظر شماست یا خیر، گفت: صددرصد همین طور است، چند کشور را مدنظر دارم که باید با فدراسیون صحبت کنم تا رایزنی های لازم صورت گیرد قطعا با توجه به زمان محدود برگزاری این ملاقات تدارکاتی قبل از سال جدید سخت است، ما برای بازی محبت آمیز روسیه و چین از 5 ماه گذشته برنامه ها را تعیین نموده بودیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی بانوان اضافه نمود: البته این را نیز باید در نظر بگیریم که کشورها برنامه یکساله خود را می بندند و اینکه با تقاضای ما برای برگزاری ملاقات محبت آمیز موافقت گردد یا خیر خیلی سخت است و این یک معضل است که ما به دنبال راهکاری برای حل آن هستیم.

کمک در پاسخ به این سوال که انتظارات از تیم ملی فوتسال بانوان کسب سومین قهرمانی در آسیاست، با توجه به شرایط موجود چقدر این امر محقق خواهد شد، گفت: تمام کوشش و هم و غم تیم ملی قهرمانی در آسیاست اما زمان زیادی از دست داده ایم و اگر قرار باشد ملاقاتهای محبت آمیز نیز لغو گردد کار ما را به مراتب سخت تر خواهد نمود. تیم ملی به بازی تدارکاتی احتیاج دارد تا ما به نقاط قوت و ضعف ملی پوشان پی ببریم. اگر این بازی های محبت آمیز نیز لغو گردد ملی پوشان انگیزه شان را از دست می دهند.

کمک در خاتمه در پاسخ به این سوال که بحث پاداش ملی پوشان چه شد، گفت: هنوز پاداشی دریافت ننموده اند اما من پیگیر پاداش هایشان هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 127

به "از انصراف روسیه و چین شوکه هستیم، دلیل نیامدن را نمی دانم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از انصراف روسیه و چین شوکه هستیم، دلیل نیامدن را نمی دانم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید