افزایش مصرف آب در همدان، خانه تکانی را به زمانی دیگر موکول کنید

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/همدان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش 10 درصدی مصرف آب در همدان اطلاع داد و گفت: میزان مصرف آب در شهر همدان نسبت به هفته گذشته بیش از 10 درصد افزایش داشته که این موضوع باعث شده در بعضی از نقاط شهر افت فشار داشته باشیم.

افزایش مصرف آب در همدان، خانه تکانی را به زمانی دیگر موکول کنید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرهای دیگر مانند تویسرکان میزان مصرف آب تا 20 درصد هم رشد داشته که خدمات رسانی را دچار چالش نموده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خانه تکانی و شیوع بیماری کرونا با هم تقارن یافته است، توضیح داد: تقارن بحث خانه تکانی و بیماری کرونا مصرف آب را بالا برده است که از مردم می خواهیم خانه تکانی را به زمانی دیگر موکول نمایند تا خدمات ما دچار مشکل نشوند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر مدیریت مصرف آب، گفت: در حال حاضر فراوری آب شهر همدان 1540 لیتر در ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی اضافه نمود: در فصول مختلف میزان مصرف آب متفاوت است به طوریکه در زمستان 1440 لیتر و در تابستان به 1600 لیتر در ثانیه هم می رسد اما در چند روزه نسبت به هفته های گذشته رشد مصرف داشتیم به طوریکه میزان مصرف به 1540 لیتر رسیده است.

نیکداد با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد افت فشار به علت مصرف بالای بعضی از مشترکین هستیم، یادآور شد: در سال های گذشته در 28 اسفند شاهد چنین مصارفی بودیم اما سال جاری به علت همزمانی بیماری کرونا و خانه تکانی مصارف از 10 اسفند افزایش داشته است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سرانجام با تأکید بر مدیریت مصرف، از مردم خواست در کنار رعایت بهداشت فردی، نگاهی به مدیریت مصرف آب داشته باشند.

وی درباره برطرف مشکل گل آلود بودن آب در بعضی از شهرستان های استان، توضیح داد: در بارندگی های اخیر در چند قسمت از استان گل آلودگی آب داشتیم به طوریکه در شهرستان نهاوند در منطقه گیان به علت اینکه آب از چشمه برداشت می شد گل آلودگی داشتیم و از مردم خواستیم استفاده ننمایند و در تویسرکان نیز به علت اینکه آب از سد سرابی برداشت می گردد در بارندگی ها دچار گل آلودگی شده بود که خوشبختانه برطرف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 215

به "افزایش مصرف آب در همدان، خانه تکانی را به زمانی دیگر موکول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مصرف آب در همدان، خانه تکانی را به زمانی دیگر موکول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید