ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است

به گزارش مجله چایی، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است.

ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است

نادر زینالی، مدیر کل امور استانها و تشکلهای مردم نهاد وزارت میراث، توریستی و صنایع دستی اظهار کرد: شهرستان کاشان به لحاظ تعداد جاذبه های توریستی، حجم بسیار بالای توریست و موقعیت جفرافیایی یکی از محورهای پرتردد توریستی کشور بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر برطرف موانع سرمایه گذاری در بخش خصوصی اضافه نمود: سرمایه گذاری که دوستدار میراث و توریستی است نباید در پیچ و خم های اداری برای دریافت مجوز معطل بماند و همه دستگاه های اجرایی باید برای برطرف این موانع یاری نمایند.

مدیر کل امور استانها و تشکلهای مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی توضیح داد: همه باید به قانون تمکین کنیم و برای مانع زدایی برای توسعه صنعت توریستی در همه حوزه ها مشارکت کنیم که عدم الزام سرمایه گذاران برای ایجاد پارکینگ در بافت تاریخی یکی از موارد است.

زینالی گفت: طبق قانون، بهره برداری از هیچ پروژه ای در بافت تاریخی نباید به علت نداشتن پارکینگ معطل بماند و عدم توجه به این مهم خلاف ضوابط و قوانین فرادستی است.

آنالیز پروژه های سرمایه گذاری، تأسیسات توریستی، خدمت رسانی به مجتمع های درون شهری و برون شهری و ملاقات با سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله هدف های سفر سه روزه مدیر کل امور استانها و تشکلهای مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی به شهرستان کاشان است.

منبع: همگردی
انتشار: 11 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1753

به "ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید