اینزاگی: سامپدوریا بسیار سازمان یافته بود اما می توانستیم برنده شویم

به گزارش مجله چایی، سرمربی تیم فوتبال اینتر معتقد است شاگردانش می توانستند در ملاقات مقابل سامپدوریا سه امتیاز را کسب نمایند.

اینزاگی: سامپدوریا بسیار سازمان یافته بود اما می توانستیم برنده شویم

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته سوم سری A ایتالیا در خانه سامپدوریا تن به تساوی 2 - 2 دادند، پس از این بازی گفت: جای تأسف دارد، چون می توانستیم و باید این بازی را می بردیم. ما دو بار در نتیجه از سامپدوریا پیش افتادیم، سپس موقعیت هایی را به وسیله ایوان پریشیچ و هاکان چالهان اوغلو از دست دادیم.

وی اضافه کرد: ما دو گل دریافت کردیم که یکی گل به خودی بود. در گل اول توپ به ادین ژکو برخورد کرد و وارد دروازه ما شد و دیگری گلی دیدنی از جانب توماسو آگیلو بود. با این حال ما باید برنده می شدیم. ما مقابل تیم خوبی قرار گرفتیم که بسیار سازمان یافته بود. من بابت مصدومیت سنسی (بازیکنی که به اسم یار تعویضی به میدان آمده بود) و به انتها بردن بازی با 10 بازیکن ناراحتم.

سرمربی اینتر در انتها اظهار داشت: هوا گرم بود، زمین چمن بازی در شرایط ایده آلی نبود، اما با این وجود معتقدم که ما مقابل حریف خطرناک مان عالی بازی کردیم. باید این بازی را بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ داد، چون تیمی که دو بار در نتیجه پیش می افتد، باید برنده بازی گردد. ناراحتیم، اما باید با اعتمادبه نفس به کارمان ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1241

به "اینزاگی: سامپدوریا بسیار سازمان یافته بود اما می توانستیم برنده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: سامپدوریا بسیار سازمان یافته بود اما می توانستیم برنده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید