بازدید پلیس از قهوه خانه و رستوران ها ، قلیان 57 واحد را به تذکر و پلمب کشاند

به گزارش مجله چایی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب و اخطار به 57 واحد قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه قلیان اطلاع داد.

بازدید پلیس از قهوه خانه و رستوران ها ، قلیان 57 واحد را به تذکر و پلمب کشاند

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی در تبادل نظر با فارس به اجرای مرحله دیگری از طرح نظارت بر واحدهای صنفی اشاره نمود و گفت: در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت به همراه قضات محترم دادسرای ناحیه 26 جرایم پزشکی و نمایندگان وزارت بهداشت در قالب 10 تیم اقدام به بازدید از سفره خانه ها و رستوران ها در مناطق شمال و شمالغرب پایتخت کردند.

سرهنگ مرادی توضیح داد: در این راستا از تعداد 93 واحد صنفی قهوه خانه و سفره خانه بازدید به عمل آمد و با واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و قلیان ارائه می دادند، برخورد شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اظهار داشت: در این بازدید 12واحد صنفی صورتجلسه و 9 واحد نیز پلمب شدند؛ همچنین به 48 واحد نیز تذکر داده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 490

به "بازدید پلیس از قهوه خانه و رستوران ها ، قلیان 57 واحد را به تذکر و پلمب کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید پلیس از قهوه خانه و رستوران ها ، قلیان 57 واحد را به تذکر و پلمب کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید