بازسازی سقف اتاق کودک

به گزارش مجله چایی، بچه ها رویاپردازان حرفه ای هستند. آن ها شب و روز در فکر کارهای خارق العاده ای هستند که از تماشای فیلم و کارتون های مناسب سنشان نشات می گیرد. همان طور که ظاهر وسایل اتاق کودک مهم است، توجه به دیوار، سقف و زمین هم اهمیت زیادی دارد. در ادامه می خواهیم با شما درباره بازسازی سقف اتاق به خصوص اتاق بچه ها صحبت کنیم.

بازسازی سقف اتاق کودک

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سقف اتاق می تواند جلوه زیبایی به اتاق فرزند شما بدهد. امروزه برای خانه های نوساز سقف های کاذب در نظر می گیرند. ما بین این سقف ها و سقف اصلی یک فضای خالی وجود دارد که در آن چراغ هایی را برای زیباتر کردن سقف قرار می دهند. با روشن کردن این چراغ ها نمای سقف چشم گیرتر می گردد. البته باید بدانید که سقف های کاذب تحمل وزن سنگین اجسام را ندارند. همچنین وزن خودشان نیز باید نسبتا سبک باشد. جدا از وزن خود سقف کاذب باید وزن چراغ های توکار را هم در نظر بگیرید.

برای معماری داخلی ساختمان ، سقف یکی از مهم ترین فضاهایی است که باید با بهترین سبک آن را مزین کنید. در صورتی که بخواهید به جای دیگری نقل مکان کنید، می توانید سقف کاذب را به همراه چراغ های آن جابجا کنید.

توجه به جنسیت و سن کودک

علایق بچه ها سال به سال تغییر می نماید. بنابراین ممکن است کارتونی که سال جاری برایش جذاب باشد، سال دیگر چنین جذابیتی برای او نداشته باشد. به همین دلیل بهتر است از طرحی برای بازسازی سقف اتاق کودک بهره ببرید که حداقل تا چندین سال احتیاج به تغییر آن نداشته باشید.

توجه به روحیات و جنسیت کودک هم موضوعی مهمی است. مسلما بچه ها پسر علاقه چندانی به اتاقی با سقف صورتی یا قرمز ندارند. اما رنگ های آبی و نقره ای را می پسندند. برای این که حس بی نظیری به کودک خود بدهید بهتر است نظر او را هم بخواهید. رنگ ها انرژی های متفاوتی دارند. به خصوص برای بچه ها که روحیه لطیف تری هم دارند به راحتی می توانند از رنگ ها انرژی بگیرند. به همین دلیل بهتر است کمی راجع به رنگ ها اطلاعات به دست بیاورید و از انرژی آن ها باخبر شوید.

می توان برای افزایش کیفیت خواب کودکتان، نمایی از یک آسمان پر ستاره را بر روی سقف نصب کنید. در واقع یک آسمان مجازی برای اتاق کودک خود بسازید. متخصصان دکوراسیون این کار را توسط یک عکس یا کاغذ دیواری انجام می دهند. با این کار شاید حتی وسوسه شوید که سقف اتاق خودتان هم نمایی از طبیعت را قرار دهید.

انواع پنل قابل نصب بر روی سقف

برای بازسازی ساختمان راه های گوناگونی دارید، یکی از این راه ها تغییرات در سقف اتاق می باشد. در ادامه 3 پنل قابل نصب بر روی سقف خانه شما را معرفی می کنیم.

پنل آکوستیک: جنس این پنل ها فیبر کامپوزیت است که هواداران زیادی دارد. هما نطور که از نامش معین است این پنل از انتقال صدا جلوگیری می نماید. این یک راهکار آرامش بخش برای فرار از سر و صدای آپارتمان های امروزی است. برای مثال در صورتی که ساکن طبقه آخر ساختمان نباشید احتمالا به این پنل احتیاج داشته باشید. همچنین اگر خانواده پر جمعیتی هستید و یا دوست دارید فیلم مورد علاقه خود را با سینمای خانگی و صدای بلند تماشا کنید، با این کار از عبور صدا به سمت واحد دیگر جلوگیری می کنید و باعث آزار اهالی ساختمان نمی شوید.

پنل فلزی: امروزه پنل های فلزی طرح داری را می توانید سفارش دهید تا مناسب دکوراسیون شما باشد. این پنل ها را در طرح ها و رنگ های متنوع می توانید سفارش دهید. این پنل های فلزی معمولا در آشپزخانه ها کاربرد دارد. فلز این پنل ها از جنس نقره، برنج، مس و … است. از بین جنس های پنل فلزی، پنل از جنس قلع هزینه مناسب تری نسبت به باقی فلزها دارد.

پنل وینیل: در صورتی که مدرن بودن سقف برای شما موضوع مهمی باشد، بهتر است این پنل را انتخاب کنید. پنل های وینیل وزن سبکی دارند و نحوه نصب آنها آسان است. این پنل ها در رنگ های متفاوت ساخته می شوند تا با دکوراسیون شما هماهنگ شوند.

منبع: ویرا معماری
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 323

به "بازسازی سقف اتاق کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سقف اتاق کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید