بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

جدیدترین مدل های مدرن شیرآلات 2024

شیرآلات لوکس کسری، با تلفیق هنرمندانه زیبایی ظریف و کارایی برجسته، یک گزینه بی بدیل برای افرادی است که در پی ارتقای کیفیت و زیبایی فضاهای خود هستند.

14 دی 1402

آشنایی با بزرگترین و مرگبارترین زیردریایی اتمی دنیا

The Sevmash Shipyard، شش زیردریایی از هفت زیردریایی ساخته شده در پروژه 941 زیردریایی (یا آنچه غرب آن را زیردریایی کلاس تایفون) می نامد را برای نیروی دریایی روسیه ساخته و تمام آنها در ناوگان شمالی عملیاتی شدند.

2 آذر 1402

این گوشی ترکیبی از آیفون و سامسونگ است، عکس

زومیت نوشت: گوشی پرچم دار میزو 20 کلاسیک در سه رنگ مجذوب کننده سبز، خاکستری و سفید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 معرفی گردید.

28 مهر 1402

عملیات بازسازی و ساماندهی قلعه شیاخ دهلران انتها یافت

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، عملیات بازسازی و ساماندهی قلعه شیاخ دهلران خاتمه یافت.

28 شهریور 1402

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

3 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری والنسیا، لذتی بی سرانجام در سرزمینی اروپایی

در یک چشم انداز ساحلی رویایی، این شهر بندری، مرواریدی مدیترانه ای که به گفته اهالی آن قطعه ای از آسمان است که به زمین افتاده است، در زیر اشعه های گرم جنوبی خورشید، میدان های پوشیده از نخل های خرما، شهر پر از زندگی است و کلیساهای آن با گنبدهای رنگارنگشان...

19 دی 1401

چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را شروع کند (تورهای چین)

رئیس جمهور چین روز چهارشنبه از ارتش کشورش خواست تا بر آماده شدن برای نبرد واقعی تمرکز کند.

2 مهر 1401

نمایی از احیای کاروانسرای سه دکانلار اهر

احیا و بازسازی کاروانسرایی در محله سه دکانلار شهرستان اهر سوژه شهروند خبرنگار ما شده است.

28 شهریور 1401

راهنمای رگلاژ پنجره دوجداره

با توسعه شهرنشینی در سرتاسر ایران و بعلاوه افزایش هزینه گرم و سرد کردن خانه ها سبب شده بسیاری از ایرانی ها در پی جهت و روش هایی باشند که به وسیله آن بتوانند دمای خانه را در یک سطح نگه داشته و یا از ورود دمای بیرون به داخل خانه محافظت کند. نصب و بکارگیری...

11 مرداد 1401

تور بلغارستان ارزان: برترین رستوران های صوفیه، بلغارستان

صوفیه، مرکز بلغارستان، شهری متنوع است و این تنوع را می توانید در رستوران های آن نیز مشاهده کنید. غذا خوردن در رستوران های صوفیه، یک ماجراجویی مجذوب کننده است که نباید از دست بدهید.

9 اسفند 1400

سلطان ماهی خزری

شهرستان مرزی بندر آستارا یکی از قطب های پرورش انواع ماهیان خاویاری در سطح کشور است که در شمال غربی استان گیلان و در حاشیه دریای خزر واقع شده است.

11 بهمن 1400

بازسازی آپارتمان: شروع بازسازی باروی تاریخی دامغان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از بازسازی باروی تاریخی دامغان اطلاع داد.

5 بهمن 1400

رونمایی از خط تولید اتوماتیک کیت های مدرن تشخیصی از طریق شرکت نویان

تهران (پانا) - شرکت دانش بنیان نویان نگین پارسیان در حاشیه پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی از خط تولید داخلی سازی شده تمام اتوماتیک کیت های تشخیصی نوین آزمایشگاهی رونمایی کرد.

8 دی 1400

عباسی: شهرداری تهران لایحه بانک زمین را به شورا ارسال کند

رئیس کمیسیون، شهرسازی شورای شهر تهران از شهردار خواست که هر چه زودتر نسبت به ارایه لایحه بانک زمین شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر اقدام کند.

10 آذر 1400

مقاله: سیمان سفید در کجا استفاده میشود؟

انواع سیمان را از ماده اولیه آهک تهیه می نمایند و در فرآیند فراوری سیمان مواد افزودنی سفید نماینده رنگ به آن می زنند تا رنگ سفید به خود بگیرد. سیمان هایی که رنگ تیره دارند را از آهک و رس فراهم می نمایند اما در فراوری سیمان از رس استفاده نمی گردد.

6 آبان 1400

سلول های پیش تکثیرشده در آزمایشگاه راز حیات را فاش می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، اینکه حیات اولیه چگونه از مواد غیرزنده به وجود آمد یکی از مهم ترین رازهای دنیای علم و فناوری است. دانشمندان ژاپنی برای نخستین بار سلول های پیش تکثیرشده ای را در آزمایشگاه ابداع نموده اند که ممکن است در طبیعت عامل...

28 مهر 1400

پرنده ای که مقلد صدای گریه نوزاد است!

انتشار ویدئویی از یک پرنده که صدای گریه نوزاد انسان را تقلید می نماید بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

14 شهریور 1400

آشنایی با چند مرکز خرید مهم آنکارا، تصاویر

آنکارا شهری مهم در ترکیه، مراکز تجاری زیادی دارد. تنوع این مراکز و محصولات آن ها به قدری زیاد است که حتی با کمترین بودجه می توانید خرید کنید. فروشگاه های مدرن بیشتر در خیابان های Kızılay و Tunalı Hilmi قرار دارند، مثلا مرکز خرید بزرگ و مشهور کاروم که در انتهای...

25 مرداد 1400

آیا این آثار باستانی به وسیله فرازمینی ها ساخته شده؟

ممکن است این اماکن به وسیله فرازمینی ها ساخته شده باشند ولی این بدان معنی نیست که آن ها به کلی ماورای طبیعی هستند و هیچ تعلقی به زمین ندارند. سیاره زمین یادگاری از گذشته های دور، آثار دیدنی به جامانده از دوران قدیم و بناهایی که به نظر فراتر از محدودیت...

22 مرداد 1400

اتمام بازسازی و استحکام بخشی پل تاریخی سیاه پله در کوهدشت لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اتمام عملیات بازسازی و استحکام بخشی پل تاریخی سیاه پله از توابع شهرستان کوهدشت اطلاع داد.

8 مرداد 1400
تعداد: (66)