بازی Flock ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش مجله چایی، شرکت Annapurna Interactive اعلام نموده که بازی چندنفره و کوآپ Flock در 16 جولای (26 تیر) عرضه می گردد. این بازی بعلاوه به وسیله سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

بازی Flock ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید

در این بازی بازیکنان نقش چوپان های پرواز را بر عهده می گیرند و هر کدام به مجموعه ای منحصربه فرد خود از موجودات پرنده رسیدگی می نمایند. بازی لذت پرواز و اکتشاف را با هم ترکیب می نماید. شما مجموعه حیوانات خود را در طول بازی پرورش داده و به سمت مراتع تازه و دست نخورده پرواز می دهید. در طول مسیر، اسرار ارتفاعات زیبا و موجودات وحشی آن را کشف خواهید کرد. اینکه موجودات پرنده عجیب بازی ماهی، پرنده یا مار هستند، در حد یک راز است اما می توان گفت که آن ها محبت آمیز هستند و با کمی مهارت می توانید آن ها را برای پیوستن به گروه خود جذب کنید.

همانطور که گله شما بزرگ می گردد و موجودات شما پشمالوتر می شوند، می توانید از پشم آن ها برای کلاه، ژاکت پشمی و حتی جوراب بهره ببرید. سبک بصری بازی با توجه به تریلر منتشر شده مجذوب کننده به نظر می رسد و نوید تجربه ای آرامش بخش را می دهد.

عرضه بازی روی ایکس باکس گیم پس می تواند خبر خوبی برای هواداران این سرویس باشد. به خصوص که اخیرا اعلام شده که نوترین نسخه از سری کال آو دیوتی یعنی کال آو دیوتی: بلک آپس 6 نیز روی این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی به وسیله استودیوی Treyarch ساخته شده و به نظر می رسد که روی جنگ خلیج فارس تمرکز دارد و بسیاری امیدوارند که این سری را به ریشه های خود بازگرداند.

این سرویس بعلاوه تابستان سال جاری با بازی ترسناک نو Still Wakes the Deep که در روز عرضه برای مشترکین عرضه می گردد، مزین می گردد. استودیوی سازنده این بازی بعلاوه در حال کار روی بازی مورد انتظار Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 است که فراز و نشیب های زیادی را متحمل شده است.

بازی Flock روی پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی 26 تیر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1403 بروزرسانی: 20 خرداد 1403 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1760

به "بازی Flock ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Flock ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید