آنالیز دکوراسیون خانه کوچک تکخوابه با طراحی شیک و مدرن

به گزارش مجله چایی، تزیین دکوراسیون خانه کوچک تکخوابه حتی برای طراحان ماهر، همیشه کاری سخت و چالش برانگیز بوده است. در این مطلب با نمونه ای خاص و منحصر بفرد از منزلی تکخوابه آشنا خواهیم شد که بدون دخالت طراحی متخصص، توسط مالک خوش ذوق خود این خانه طراحی و تزیین شده است. مساحت این خانه تکخوابه فقط 70 متر است و شامل یک اتاق خواب و یک حمام و سرویس بهداشتی می گردد. همانطور که در عکس ها مشاهده خواهید کرد دکوراسیون این خانه به طرز زیبایی گرم و دلپذیر چیده شده بگونه ای که هر بیننده ای را به سمت خود دعوت می نماید. معین است که مالک این خانه هدف اصلی خود از طراحی این خانه را بروی راحتی، آرامش و زیست پذیر بودن این خانه گذاشته تا حداکثر استفاده از فضای اندک این خانه را ببرد.

آنالیز دکوراسیون خانه کوچک تکخوابه با طراحی شیک و مدرن

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مالک این خانه معتقد است زمانی که به طراحی یک خانه می پردازید باید تمرکز خود را بروی دو نکته مهم استایل یا همان سبک و عملی بودن دکوراسیون خانه بگذارید. برای مثال در این مورد خاص مالک بدنبال خانه ای بوده که راحت باشد به همین خاطر مبلمانی را انتخاب نموده که هنگام نشستن کاملا در آن فرو می روید و احساسی غرق در راحتی می کنید. مبل راحتی یک تکه این خانه اندازه بسیار عظیمی دارد و به گفته خود طراح با برداشتن بالش ها و کوسن های پشتی کاملا به اندازه یک تخت یک نفره در می آید و البته به همان اندازه هم راحت خواهد بود. همانطور که در عکس ها معین است در دیزاین این خانه بخصوص در وسایل عظیم به هیج وجه از وسایل لوکس و گران قیمت که بعضاً نگهداری از آنها سخت تر است استفاده نشده. حتی معین است که میز ناهارخوری این خانه کاملا قدیمی و کهنه است. البته فقط میز نیست که در سبک آنتیک انتخاب شده، لوازم دیگری هم در خانه از قبیل جایگاه و قالیچه ها وجود دارند که با استعداد خاص مالک خانه به زیبایی با لوازم مدرن و نو ترکیب و ادغام شده اند. در شکل های زیر قسمت های مختلف این خانه زیبا که توسط خود مالک خانه بدون یاری دریافت از طراح، تزیین و چیده شده است را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 668

به "آنالیز دکوراسیون خانه کوچک تکخوابه با طراحی شیک و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دکوراسیون خانه کوچک تکخوابه با طراحی شیک و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید