زیبایی و استایل پاریسی با بورژوا به تهران آمد

به گزارش مجله چایی، برند بورژوآ یک برند قدمت دار لوازم آرایشی فرانسوی است که بهمن ماه 96 در گالری سرفیس تهران رونمایی شد. برند بورژوآ در سال 1863 میلادی در گرند بولوار پاریس به دنیا آمد. رونمایی مجلل بورژوآ با حضور هنرمندان را در خبرنگاران دنبال کنید.

زیبایی و استایل پاریسی با بورژوا به تهران آمد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بورژوآ برند فرانسوی لوازم آرایش با قدمت بیش از 150 سال، 26 بهمن ماه زیبایی و اعتماد به نفس را در گالری سرفیس با حضور جمعی از هنرمندان و مدرسان حوزه آرایش و گریم جشن گرفت.

با بورژوآ استایل پاریسی در دسترس همه خانم هاست!

1863 بود که بورژوآ در گرند بولوار پاریس از دل تئاتر به دنیا آمد؛ از لحظه تولد، نام خود را به عنوان برندی پیشگام، خلاق و هوشمند که همیشه اعتبار متخصصین این حوزه را برای شناخت خانم ها به کار می بندد، ثبت کرد تا همه خانم ها در سراسر دنیا به زیبایی دست پیدا نمایند.

گروه بورژوآ از خانم های سراسر دنیا می خواهد که

به ما اعتماد کنید، با چهره زیباتری که می سازید، توجه هر کسی را به خود جلب خواهید کرد.

گالری سرفیس ساعت 11 صبح 26 بهمن ماه 96 محل توقف اتومبیل هایی بود که مهمانان جشن زیبایی بورژوآ را به آنجا رسانده بودند؛ از متخصصین حوزه آرایش تا ستارگان سینما، چون الهه حصاری و لیندا کیانی دور هم جمع شدند تا زیبایی را جشن بگیرند.

گالری سرفیس واقع در ساختمان هدیش با معماری خاص و مدرن همیشه میزبان بسیاری از رویدادهای مهم و بدیع بوده است.

جای جای جشن زیبایی بورژوا، با فعالیت ها و اتمسفری که جلوه زنانه پاریسی را به ذهن متبادر می کرد، پر شده بود؛ گویی پاریسی کوچک در دل تهران برای جمعی از مهمانان خلق شده تا با تمام وجود سبک پاریسی را احساس نمایند.

مجسمه ای زنده به سبک خاص بورژوا به مهمانان خوش آمد می گفت و آنها را به سمت فرش قرمز راهنمایی می کرد.

آرام آرام فضا ما را به سمت اتاق هایی که هر کدام هدفی خاص در جهت معرفی محصولات و برند داشت، راهنمایی کرد. از میان یک کافه پاریسی گذشتیم و وارد اتاقی شدیم که محصولات بورژوا با شیوه ها و سبک های آرایشی متفاوت توسط ساینا الفت، هنرمند و مدرس حوزه آرایش نمایش و شرح داده می شد.

تصاویری سیاه و سفید از پاریس بر چند دیوار گالری نقش بسته بود؛ از مهمانان خواسته می شد تا با خلاقیت و سلیقه شخصی خود تصاویر را با مداد های چشمی که ابعداد انسانی داشتند، رنگ نموده و سبک شخصی خود را ماندگار نمایند.

در ادامه سفر زیبایی با بورژوا، اتاقی به سبک معماری کلاسیک پاریس، دایره کامل محصولات را در خود جای داده بود و در مانیتور ها ویژگی آنها شرح داده می شد.

از مهمانان در سالنی به سبک طراحی داخلی فرانسوی با رنگ و روی سرخابی بورژوآ پذیرایی و بسته کامل محصولات بورژوآ و شیرینی های فرانسوی ماکارون به مهمانان تقدیم شد تا تجربه ای کامل و ناب ساخته و پرداخته گردد.

گروه مد و پوشاک خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 801

به "زیبایی و استایل پاریسی با بورژوا به تهران آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی و استایل پاریسی با بورژوا به تهران آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید