بیشترین آمار فوتی کرونا این روزها مربوط به سن 40 تا 60 سال است، کاهش سن مرگ مبتلایان به کرونا

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- طبرسی گفت: آی سی یو ها هنوز پر است و بیش از 7 هزار بیمار در آی سی یوی بیمارستان ها داریم.

بیشترین آمار فوتی کرونا این روزها مربوط به سن 40 تا 60 سال است، کاهش سن مرگ مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پیغام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اظهار کرد: ما قله پیک پنجم کرونا را پشت سرگذاشتیم و خوشبختانه ورودی بیمارستان ها کاهش پیدا نموده است، البته هنوز آمار فوتی های کرونا بالاست و متاسفانه روزانه حدود 600 نفر از هموطنانمان را از دست می دهیم.

او اعلام کرد: آی سی یو ها هنوز پر است و بیش از 7 هزار بیمار در آی سی یوی بیمارستان ها داریم. تا زمانی که آی سی یو ها خالی نشوند آمار مرگ و میر بالا خواهد بود.

طبرسی توضیح داد: با افزایش فرایند واکسیناسیون، اکنون برترین فرصت است تا بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی برای یک بارهم که شده؛ مرگ و میر کرونایی را کاهش دهیم و در موج بعدی به مقدار این موج دلتا درگیر نشویم.

او با اشاره به اینکه بیشترین آمار فوتی کرونا این روزها مربوط به سن 40 تا 60 سال است، اضافه نمود: آمار مرگ ومیر کرونایی ها در بالای 65 سال پایین آمده و این از تاثیرات واکسیناسیون است. مردم در زدن هر واکسن کرونایی تعلل نکنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1237

به "بیشترین آمار فوتی کرونا این روزها مربوط به سن 40 تا 60 سال است، کاهش سن مرگ مبتلایان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین آمار فوتی کرونا این روزها مربوط به سن 40 تا 60 سال است، کاهش سن مرگ مبتلایان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید