تاج با همین پرونده سیاه خود بالاترین رای را کسب می نماید

به گزارش مجله چایی، بازیکن و مربی فوتبال کشور در رادیو تبادل نظر مطرح نمود: آقای تاج با همین پرونده سیاه خود در فدراسیون فوتبال، در انتخابات مجمع بالاترین رای را به دست خواهد آورد چرا که افرادی را گمارده که تابعش باشند.

تاج با همین پرونده سیاه خود بالاترین رای را کسب می نماید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نادر فریاد شیران در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و بدون ویرایش اظهار کرد: احترام پیشکسوتان در ورزش ها و فدراسیون های مختلف حفظ می گردد اما این افراد در فوتبال کشور کاملا فراموش شده هستند.

وی اضافه کرد: در زمان آقای دادکان یک اتاق برای پیشکسوتان ایجاد شد اما به لطف آقایان کفاشیان و تاج همان یک اتاق هم از پیشکسوتان گرفته شد. متاسفانه همه باشگاه به خصوص استقلال و پرسپولیس برای مراسم های خود یک کمیته پیشکسوتان ایجاد می نمایند که حالت نمادین دارد و در تصمیم گیری ها به هیچ وجه با آنها مشورت نمی نمایند.

این پیشکسوت فوتبال کشور دلیل کنار گذاشتن افراد با تجربه را بالا بودن دانش آنها دانست و مطرح کرد: یک پیشکسوت، اطلاعات جامعی از رشته و افراد حوزه خود دارد؛ افرادی که ظاهر و حتی کلام خود را تغییر می دهند و برای این که در موقعیت و صندلی خود باشند ناچار به حذف پیشکسوتان هستند.

فریاد شیران با تاکید بر این که ورزشکاران حرفه ای، سیاسی نیستند، اظهار کرد: افرادی که در سِمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گمارده می شوند به نوعی سرباز و کارمند وزیر یا شخصی هستند که آنها را برگزیده است و باید برای پیشبرد اهداف مافوق خود گام بردارند.

وی در بخش دیگری از برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو به شرایط متلاطم باشگاه پرسپولیس اشاره نمود و گفت: این تیم کمتر از یک ماه دیگر باید در بازی فینال جام باشگاه های آسیا حاضر گردد اما به دلیل ضعف مدیریتی سطح کلان ورزش کشور، شرایط نامطلوبی در هیئت مدیره و شرایط بین المللی خود تجربه می نماید.

این مربی فوتبال ادامه داد: شرایط باشگاه استقلال هم به این گونه است، به طوری که چندین مدیرعامل به فاصله زمانی دوماه از یکدیگر منصوب شده اند. در حال حاضر به دنبال این هستند که آقای مددی را هم برکنار نمایند و شخص دیگری را به جای او به مدیرعاملی استقلال منصوب نمایند.

فریاد شیران با تاکید بر این که تعداد پیشکسوتان تحصیل نموده برای اداره باشگاه زیاد است، مطرح کرد: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان به دنبال فرد باتجربه و کاربلد نیست بلکه شخصی را می خواهد که گوش به فرمان اوامر مدیران ارشد باشد.

وی، پرونده آقای تاج در فدراسیون فوتبال را سیاه خواند و اظهار کرد: اگر همین شخص با بدهی میلیاردی برای مجمع کاندیدا گردد بالاترین رای را به دست خواهد آورد چرا که افرادی را در مناصب مختلف از رئیس هیئت ها تا کوچکترین عضو آن، نشانده که تابع خود او باشند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در خاتمه مصاحبه تلفنی با رادیو گفت وگو با تاکید بر این که فدراسیون فعلی برای فوتبالی ها نیست، مطرح کرد: مجمع واقعی باید مجلس فوتبال باشد و در کشوری با این جمعیت و علاقمند به فوتبال باید مجمع بزرگی وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 741

به "تاج با همین پرونده سیاه خود بالاترین رای را کسب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج با همین پرونده سیاه خود بالاترین رای را کسب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید