تداوم مبارزه دستگاه قضا با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گرگان

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/گلستان دادستان مرکز گرگان، گفت: مبارزه دستگاه قضا با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در گرگان تداوم دارد.

تداوم مبارزه دستگاه قضا با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا به امروز بیش از 150 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی و باغی در شهرستان گرگان تخریب شد.

وی ادامه داد: این اراضی در روستاهای شموشک، نوچمن، گلند فخرآباد، توشن و زیارت بوده است.

اسپانلو با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان، رصد و پایش منطقه ها در معرض خطر تغییر کاربری است، خاطر نشان کرد: به دستگاه های مسئول هم برای جلوگیری به موقع از ساخت و سازهای غیرمجاز، تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی، بالغ بر 49 سازه غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستای گلند تاریکی گرگان تخریب شد، توضیح داد: از تغییر کاربری 21 هزار و 805 مترمربع زمین کشاورزی جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگاران، قرار گرفتن استان گلستان در میان استان های گردشگرپذیر شمال و وجود جاذبه های توریستی، گردشگری و مالی از قبیل منطقه آزاد مالی و تجاری اینچه برون، شهر تاریخی گنبدکاووس، بنادر ترکمن، گز و خواجه نفس و جاذبه های دریایی، مذهبی، قومیتی، تاریخی و طبیعی، سبب شده است تا اقبال عمومی برای سرمایه گذاری در این استان را دوچندان کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1489

به "تداوم مبارزه دستگاه قضا با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم مبارزه دستگاه قضا با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید