اخبار صنعت

ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، ایجاد زیرساختهای گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است.

11 دی 1402

قطار اهواز تهران از چه ایستگاه هایی عبور می نماید؟

اهواز از اولین شهرهای ایران است که خطوط ریلی در آن ساخته شد، در نتیجه بدیهی است که سفر با قطار از اهواز به شهرهای مختلف ایران امکان پذیر باشد.

21 آبان 1402

برترین شتاب دهنده های فین تک در ایران

تکنولوژی فین تک یا تکنولوژی مالی به استفاده از فناوری برای ارتقاء و بهبود خدمات مالی اشاره دارد. شتاب دهنده های فین تک در این زمینه نقش مهمی ایفا می نمایند. این شرکت ها به عنوان موسسات نوآور در حوزه مالی شناخته می شوند و اغلب با استفاده از فناوری و نوآوری...

15 مهر 1402

اگر این فلفل را بخورید، زنده نمی مانید!

بعضی از فلفل ها، مانند نفس اژدها، آنقدر تند هستند که تاول زدن به تنهایی نمی تواند از آن گرما محافظت کند. در عوض، کپسایسین آنها در تاول ها نفوذ می نماید و به فعال کردن گیرنده های انتهای عصبی زیر آنها ادامه می دهد که می تواند منجر به احساس سوزش دردناکی گردد...

10 شهریور 1402

مزیت پنهان گوگل مپس که تقریباً هیچ کس از آن خبر ندارد

گوگل مپس (Google Maps) یکی از پرکاربردترین سرویس های ناوبری در دنیا است. این واقعیت که استفاده از گوگل مپس در هر سیستم عاملی رایگان می باشد آن قابلیت را به یک موفقیت دنیای تبدیل نموده است. علاوه بر این، مهندسان شرکت گوگل ابزار ها و ویژگی های جدیدی را برای یاری...

21 مرداد 1402

کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان! ، بعضی شب ها خواب راحت ندارم

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همواره با کلیدواژه تیم صنعتی رقبا را خطاب قرار داده و کوشش نموده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.

30 تیر 1402

نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: بحث ها و صحبت هایی که از زبان بعضی از مسئولان بیان می گردد نتیجه اش جز ناامیدی و ناکارآمد قلمداد کردن مدیرانی که مسئولت بر عهده دارند نمی تواند باشد.

23 تیر 1402

اینفوگرافیک ، تهران زیر تیغ آلودگی اُزن ، گروه های حساس مراقب باشند

مرکز نشینان روزهای خوبی را از نظر کیفیت هوا پشت سر نمی گذارند؛ نیم نگاهی به شرایط کیفیت هوا از هفته گذشته تا کنون نشان می دهد که زنگ خطر افزایش آلاینده ازن به صدا در آمده است.

3 تیر 1402

تصاویر تنها آبشار نمکی دنیا در ایران ، اینجا بهشتی در برهوت است!

بازدید و گشت و گذار در نقاط کویری ایران لذت خاص خود را دارد؛ طبس یکی از همین منطقه ها است که دیدنی های آن شما را غافلگیر می کند.

1 تیر 1402

به این دلایل موهای شما را زودتر از موعد سفید می نماید

مو یکی از عوامل مهم در زیبایی هر فرد است. با بالا رفتن سن تغییر رنگ مو و سفید شدن آن طبیعی است اما بعضی از دلایل باعث سفید شدن زودهنگام موهای شما می گردد.

24 خرداد 1402

14 روش برای درمان سریع درد های شدید معده

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه نموده و برای برخی از آدم ها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.

30 اردیبهشت 1402

روش درست نگهداری نان داغ، چه کار کنیم نان دیرتر کپک بزند؟

یک متخصص تغذیه با بیان اینکه نان داغ در کیسه های پلاستیکی سبب فراوری حرارت می گردد، گفت: هنگام خرید نان تازه آن را در کیسه های پلاستیکی قرار ندهید.

27 اردیبهشت 1402

تلسکوپ جیمز وب قدیمی ترین کهکشان های رصد شده را در فاصله 13 میلیارد سال نوری کشف کرد

تلسکوپ فضایی جیمز وب چهار کهکشان را در دورترین نقاط کیهان کشف نموده است که یکی از آنها تنها 320 میلیون سال پس از مه بانگ یا انفجار بزرگ شکل گرفته است.

18 فروردین 1402

ویژگی های مهم و کاربردی هتل های هوشمند

در دنیای امروز سرعت از عناصر کلیدی زندگی روزمره است. با ظهور فناوری های تازه، رفتار کاربران هم تغییر نموده است. کمتر از 20 سال پیش پرداخت هزینه رزرو هتل یا بلیط هواپیما به وسیله یک دستگاه تلفن همراه تنها با دو کلیک غیرممکن بود.به همین ترتیب، ورود آخرین...

16 اسفند 1401

رشد بودجه تحقیق و توسعه شرکت های اینترنتی در چین (تورهای چین)

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین بیان کرد در سال گذشته میلادی، هزینه تحقیق و توسعه این شرکت ها در مجموع 77.18 میلیارد یوان (حدود 11.45 میلیارد دلار) بود که 7.7 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت.

18 بهمن 1401

K10؛ اولین موتور سیکلت برقی کرمان باتری!

موتورسیکلت K10 ظاهری بسیار خشن و تهاجمی دارد. این موتور را می توان نسخه ایرانی Z1000 کاوازاکی دانست. موتور کرمان باتری در ابعاد 1280 در 830 در 2100 میلی متر ساخته شده و می تواند وزنی حدود 200 کیلوگرم را به راحتی جابجا کند.

16 بهمن 1401

بلاتکلیفی تولیدکنندگان تراشه در ژاپن درباره محدودیت صادرات به چین (تور چین مقرون به صرفه)

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها اعلام کردند دولت این کشور هنوز درباره محدودیت های صادراتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر تجارت آنها با چین تاثیر می گذارد،...

13 بهمن 1401

ماشین تازه آئودی فرمان ندارد! ، عکس

زومیت نوشت: جدیدترین خودروی مفهومی آئودی داشبورد و فرمان ندارد و به سیستم خودران مجهز است. باتری خودرو در 25 دقیقه از پنج تا 80 درصد شارژ می گردد.

11 بهمن 1401

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

3 بهمن 1401

دیدنی های ناکسوس و لذت بردن از ساحلی دیدنی در قلب یونان (تور یونان)

ناوکس بزرگترین جزیره در Cyclades است که ممکن است به معروفیت همسایه خود به نام Santorini نباشد اما کسانی که به این جزیره می روند، حتما کشف می نمایند که این جزیره یکی از بهتری و اسرارآمیزترین جزایر یونان است و سرگرمی در ناکسوس فوق العاده می باشد. اما چه چیزهایی...

17 دی 1401
تعداد: (283)