تراشه اسنپدراگون بعدی کوالکام ممکن است عملکرد لپ تاپ های رده پایین را بهتر کند

به گزارش مجله چایی، بر اساس یک گزارش جدید، کوالکام در حال آماده سازی جانشین تراشه اسنپدراگون 7c برای لپ تاپ های میان رده است. به نظر می رسد جانشین اسنپدراگون 7c مبتنی بر اسنپدراگون 775 است و از بین ویژگی های فاش شده از آن می توانیم به فناوری ساخت 5 نانومتری، پشتیبانی از امواج میلی متری شبکه 5G و رم LPDDR5 اشاره کنیم. گفته می گردد شیائومی می 11 لایت با همین تراشه به دست کاربران می رسد.

تراشه اسنپدراگون بعدی کوالکام ممکن است عملکرد لپ تاپ های رده پایین را بهتر کند

بر خلاف جانشین اسنپدراگون 8cx که گویا تمام هسته های پردازشی از سرعت بالایی بهره می برند، این تراشه در مجموع از 8 هسته پردازشی بهره می برد که 4 هسته از نوع کم مصرف به حساب می آیند و سرعت آن ها به 1.8 گیگاهرتز می رسد. یکی از هسته ها با داشتن سرعت 2.7 گیگاهرتز بیشترین سرعت را ارائه می دهد و باقی هسته ها از سرعت 2.4 گیگاهرتز بهره می برند.

  • تاریخچه چیپست های سری اسنپدراگون 800

برای مقایسه باید بگوییم که اسنپدراگون 7c از دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 استفاده می نماید. این یعنی جانشین آن از لحاظ قدرت پردازشی با بهبود قابل توجهی روبه رو می گردد. با توجه به اینکه اسنپدراگون 7c در تعدادی از کروم بوک ها استفاده شده، احتمالا جانشین آن هم به کروم بوک ها راه پیدا می نماید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 987

به "تراشه اسنپدراگون بعدی کوالکام ممکن است عملکرد لپ تاپ های رده پایین را بهتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه اسنپدراگون بعدی کوالکام ممکن است عملکرد لپ تاپ های رده پایین را بهتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید