موبایل، تبلت و گجت ها

جدیدترین مدل های مدرن شیرآلات 2024

شیرآلات لوکس کسری، با تلفیق هنرمندانه زیبایی ظریف و کارایی برجسته، یک گزینه بی بدیل برای افرادی است که در پی ارتقای کیفیت و زیبایی فضاهای خود هستند.

14 دی 1402

تغییرات مجذوب کننده پیام رسان پیش فرض اندروید، عکس

زومیت نوشت: ویژگی Magic Compose در برنامه پیام رسان گوگل با بهره گیری از هوش مصنوعی پاسخ دادن به پیام ها را آسان تر می کند.

1 دی 1402

این گوشی ترکیبی از آیفون و سامسونگ است، عکس

زومیت نوشت: گوشی پرچم دار میزو 20 کلاسیک در سه رنگ مجذوب کننده سبز، خاکستری و سفید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 معرفی گردید.

28 مهر 1402

برترین شتاب دهنده های فین تک در ایران

تکنولوژی فین تک یا تکنولوژی مالی به استفاده از فناوری برای ارتقاء و بهبود خدمات مالی اشاره دارد. شتاب دهنده های فین تک در این زمینه نقش مهمی ایفا می نمایند. این شرکت ها به عنوان موسسات نوآور در حوزه مالی شناخته می شوند و اغلب با استفاده از فناوری و نوآوری...

15 مهر 1402

معرفی 10 پرینتر برتر اپسون در بازار؛ از جوهر افشان تا سوزنی10 پرینتر برتر اپسون در بازار

در این مطلب به معرفی معرفی 10 پرینتر برتر اپسون در بازار می پردازیم که عملکرد عالی و محبوبیت بالایی دارند.

5 مهر 1402

چرا فراوری این آیفون دوست داشتنی متوقف شد؟

ایسنا نوشت: سری نو آیفون 15 فاقد مدلی با مقدار صفحه کمتر از شش اینچ است اما چرا اپل گوشی مینی را حذف کرد با اینکه برخی از مشتریان آیفون، آن را دوست داشتند.

26 شهریور 1402

ترفندهایی کاربردی برای تمیز کردن کثیفی های کف اتو

گاهی اوقات ممکن است لباس های شما به علت جرم و لکه های کف اتو کثیف گردد، روش های بسیار مناسب و کاربردی برای تمیز کردن کف اتو وجود دارد.

5 شهریور 1402

نصب این اپلیکیشن ها برای کارمندان فرانسوی ممنوع شد

یورونیوز نوشت: فیگارو گزارش داده که دولت فرانسه نصب برنامه های تفریحی مانند تیک تاک، نت فلیکس و بعلاوه بازی کندی کراش را روی موبایل کارمندان خود ممنوع نموده است.

5 فروردین 1402

ویژگی های مهم و کاربردی هتل های هوشمند

در دنیای امروز سرعت از عناصر کلیدی زندگی روزمره است. با ظهور فناوری های تازه، رفتار کاربران هم تغییر نموده است. کمتر از 20 سال پیش پرداخت هزینه رزرو هتل یا بلیط هواپیما به وسیله یک دستگاه تلفن همراه تنها با دو کلیک غیرممکن بود.به همین ترتیب، ورود آخرین...

16 اسفند 1401

آیا بلیط هواپیما کاغذی لازم است؟

دلایل سفرامروزه افراد زیادی به اقصی نقاط جهان سفر می کنند که علت این سفرها می تواند مختلف باشد، مثلا برخی از افراد با توجه به شرایط شغلی خود مجبورند تا دفعات متعددی را به دیگر نقاط جهان سفر کنند و یا افرادی برای درمان پزشکی باید به شهر یا کشور دیگری بروند....

21 بهمن 1401

سفر به ایسلند ، جاذبه های طبیعی ایسلند را از نزدیک ببینید

ایسلند از جمله کشورهایی است که با طبیعت بی نظیر خود در صدر فهرست بهترین تورهای مسافرتی دنیا قرار گرفته و آژانس های مسافرتی به صورت سالانه گردشگران قابل توجهی را راهی طبیعت بکر این کشور می نمایند. شما هم می توانید با یک سرچ کوتاه اینترنتی در رابطه با طبیعت...

30 دی 1401

دیدنی های ناکسوس و لذت بردن از ساحلی دیدنی در قلب یونان (تور یونان)

ناوکس بزرگترین جزیره در Cyclades است که ممکن است به معروفیت همسایه خود به نام Santorini نباشد اما کسانی که به این جزیره می روند، حتما کشف می نمایند که این جزیره یکی از بهتری و اسرارآمیزترین جزایر یونان است و سرگرمی در ناکسوس فوق العاده می باشد. اما چه چیزهایی...

17 دی 1401

راهنمای سفر به پاتایا ، شهری با عشاق بسیار در آسیا (تور ارزان پاتایا)

هنگام سفر به یک شهر تازه با داشتن اطلاعات کافی درباره شهر مقصد می توانید سفری دلپذیرتر را تجربه کنید. علاوه بر لذت بیشتر توانایی مدیرت زمان و هزینه خود را نیز دارید تا در کمترین زمان، با حداقل هزینه به اماکن دیدنی بیشتری بروید، اطلاعاتی مانند هزینه حمل...

14 دی 1401

گوشی هوشمند ردمی K20 با دوربین 48 مگاپیکسلی در راه است

اگر به عکاسی علاقه زیادی دارید و از گوشی هوشمند خود توقع عکس های قوی و با کیفیت دارید، یک خبر خوش برایتان داریم. گوشی هوشمند ردمی K20 با دوربین 48 مگاپیکسلی در راه است.

29 آذر 1401

گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کردند

در کشاکش درگیری گوگل و هواوی و احتمال عدم دسترسی غول فناوری چین به امکانات اندروید، اکنون گوشی های وان پلاس در کمال آرامش نسخه جدیدی از اندروید 9 پای را دریافت کردند.

27 آذر 1401

چرا هوای سرد دشمن تلفن همراه است؟

همشهری آنلاین نوشت: فصل برف و سرما در بسیاری از منطقه ها کشور فرارسیده است و این می تواند یک مشکل واقعی برای گوشی های هوشمند باشد.

21 آذر 1401

مخالفت کافه بازار با فیلتر شدن گوگل پلی

کافه بازار با انتشار بیانیه ای با اشاره به زیان های فیلتر شدن گوگل پلی مخالفتش را با فیلتر شدن این پلتفرم گفت.

13 آبان 1401

شادی طارمی و پورتویی ها در هواپیما!

بازیکنان و کادرفنی پورتو لحظات پایانی دیدار اتلتیکو و لورکوزن را با دقت زیادی دنبال می کردند.

5 آبان 1401

iOS 16 با قابلیت های فراوان عرضه شد

اپل iOS 16 را برای گوشی های آیفون عرضه نموده تا کاربران بتوانند قابلیت هایی نظیر شخصی سازی صفحه قفل، ویرایش پیغام ها و… را تجربه نمایند.

24 شهریور 1401

هتل عالی قاپو اصفهان؛ اقامت در قلب چهار باغ

هتل عالی قاپو اصفهان یکی از مکان های اقامتی بسیار راحت و مناسب است که ما در این مقاله به تفکیک در خصوص این هتل و امکانات و خدماتش با شما صحبت خواهیم کرد.

13 شهریور 1401
تعداد: (103)