تغییرات پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان؛ از بازگشت امیری و پهلوان به ترکیب تا پیدا کردن جانشین بشار

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- وحید امیری و احسان پهلوان به ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی بر می گردند.

تغییرات پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان؛ از بازگشت امیری و پهلوان به ترکیب تا پیدا کردن جانشین بشار

به گزارش خبرنگاران، با شروع دوباره بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و دیدار این تیم مقابل نساجی، وحید امیری و احسان پهلوان به ترکیب این تیم بازخواهند گشت. پرسپولیس روز پنجم دی ماه بازی معوقه اش مقابل نساجی را برگزار می کند و در این روز می توان با خیال راحت از دو بازیکن کارآمد خود بهره ببرد. احسان پهلوان و وحید امیری که در 4 هفته ابتدایی لیگ، کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا یحیی گل محمدی بتواند بازی بدون آن ها را مقابل اولسان تمرین کند، حالا می توانند از همان ابتدا در ترکیب اصلی بازی کنند.

بی تردید جدایی بشار رسن از پرسپولیس بدترین خبر ممکن برای پرسپولیس است اما حداقل گل محمدی و همکارانش این دلخوشی را دارند تا با حضور امیری و پهلوان بسیاری از نارسایی های فنی را برطرف کنند. در حالی که امید عالیشاه بهترین فرصت را داشت تا در چند هفته اخیر تمام ادعاهای قبلی اش مبنی بر حضورش در ترکیب اصلی را به کرسی بنشاند، حالا باز هم باید شاهد حضور فیکس وحید امیری در ترکیب پرسپولیس باشد و احسان پهلوان نیز به نظر می رسد در پستش کاملا بدون رقیب است.

پرسپولیس اگرچه با روحیه ای پایین به واسطه از دست رفتن جام قهرمانی آسیا مقابل نساجی صف آرایی خواهد کرد اما این فرصت را دارد تا با کسب یک پیروزی قاطع مقابل نساجی بار دیگر به لیگ و فوتبال برگردد و خودش را آماده بازی های بزرگ پیش رو مقابل سپاهان و استقلال کند.

با جدایی بشار رسن باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی کدام یک از نفرات خود را جانشین این هافبک عراقی می کند. جدایی بشار رسن از پرسپولیس قطعی شد و حالا یحیی گل محمدی باید به دنبال جانشینی شایسته در پست هافبک باشد. حالا یک ابهام بزرگ در خط هافبک پرسپولیس وجود دارد و آن این است که کدام بازیکن قرار است جای بشار را در پست هافبک بازیساز بگیرد. بشار رسن پس از چهار بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر به قطر خواهد رفت تا پرسپولیس 26 هفته بدون او بازی کند. موضوعی که کادر فنی پرسپولیس را به شدت ناراحت کرده است. دلیل این موضوع این است که بین بازیکنان فعلی پرسپولیس کمتر بازیکنی با خصوصیت بشار رسن به عنوان پلی میکر وجود دارد.

سیامک نعمتی، مهدی مهدی خانی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی در این منطقه از زمین می توانند بازی کنند. اگرچه نعمتی و پهلوان همواره در پرسپولیس در پست هافبک و حتی دفاع بازی کرده اند اما خصوصیت بازی شان به گونه ای است که می توانند به عنوان پلی میکر در ترکیب به میدان بروند. به تمام این بازیکن ها احمد نوراللهی را هم اضافه کنید که می تواند یک خط جلوتر از سرلک و کامیابی نیا پشت سر مهاجمان پرسپولیس بازی کند تا از خصوصیت شوت زنی و ضربات سرش استفاده کند. هرچند که بیشترین امتیاز برای یک هافبک طراح تکنینک بالا و همین طور دیدن درهای طلای و ایجاد موقعیت برای مهاجمان در کسری از ثانیه است. به هر ترتیب باید منتظر بود و دید در نهایت یحیی گل محمدی چه تصمیمی گرفته و کدام بازیکن را به جای بشار رسن در لیگ برتر راهی میدان خواهد کرد.

جدایی یکی از پیروز ترین خارجی های تاریخ لیگ برتر از پرسپولیس قطعا برای هواداران این تیم خبر تلخی خواهد بود. بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست سرخ ها مقابل اولسان هیوندای، در مصاحبه های رسمی اش گفت از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد. نگاهی به عملکرد بشار رسن و افتخاراتی که در پرسپولیس طی سال های حضورش در این تیم کسب کرده نشان می دهد این بازیکن عراقی بعد از بوژیدار رادوشوویچ، دومین بازیکن خارجی پرافتخار است که در لیگ برتر فوتبال ایران توپ زده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 844

به "تغییرات پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان؛ از بازگشت امیری و پهلوان به ترکیب تا پیدا کردن جانشین بشار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان؛ از بازگشت امیری و پهلوان به ترکیب تا پیدا کردن جانشین بشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید