ثبات تیمی باعث قهرمانی پرسپولیس شد، برای آسیا فکر اساسی نمایند

به گزارش مجله چایی، ناصر ابراهیمی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد اختلاف 15 امتیازی پرسپولیس در صدر جدول با تراکتور که نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم تا انتها هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر است گفت: تیمی که بتواند اسکلت خود را حفظ کند نیمی از راه قهرمانی را در همان ابتدای فصل طی نموده است. در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نیز فکر می کنم تنها تیمی که توانست بازیکنان خودش را حفظ کند پرسپولیس بود.

ثبات تیمی باعث قهرمانی پرسپولیس شد، برای آسیا فکر اساسی نمایند

مربی پیشین سرخپوشان پایتخت اضافه نمود: آنها چشم بسته همدیگر را پیدا می نمایند. وقتی برانکو ایوانکوویچ رفت بازیکنان باز هم خیلی زود توانستند به هماهنگی لازم برسند. کالدرون مربی با تجربه ای بود و روی نقاط قوت این تیم بیشتر کار کرد تا آنها بتوانند با اعتماد به نفس همیشگی خود وارد میدان شوند.

وی راجع به پیروزی های متوالی پرسپولیس با یک گل در نیم فصل دوم با یحیی گل محمدی تاکید نمود: درباره بازی های دور برگشت دو نکته وجود دارد. اول اینکه گل محمدی به تازگی وارد رختکن پرسپولیس شد و هیچ چیزی بهتر از بردن برای یک مربی که در میانه فصل وارد می گردد نیست. پس دیگر مهم نیست با یک گل ببرد یا چند گل! ضمن اینکه تعطیلی بازی ها به دلیل شیوع کرونا نیز تمام تیم ها را تحت تأثیر خود قرار داد.

ابراهیمی توضیح داد: البته پرسپولیس باید فکر اساسی برای لیگ قهرمانان آسیا کند. بازی در این رقابت ها با فوتبال ایران متفاوت است. نتایج پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود در آسیا نیز خوب نبوده است. این تیم باید زهردارتر از فوتبال باشگاهی ایران بازی کند. پرسپولیس احتیاج به خلاقیت در بازی دارد و می تواند با تقویت مجدد هافبک های خود و اضافه شدن مهاجم به تیمش قدرت بیشتری پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 576

به "ثبات تیمی باعث قهرمانی پرسپولیس شد، برای آسیا فکر اساسی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات تیمی باعث قهرمانی پرسپولیس شد، برای آسیا فکر اساسی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید