پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، مهاجمان احتیاج به اعتماد به نفس دارند

به گزارش مجله چایی، حسین کلانی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد گفت: من فکر می کنم فشار پرسپولیس بابت بازی های پشت سر هم که انجام داد همچنان روی دوش بازیکنان این تیم است.

پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، مهاجمان احتیاج به اعتماد به نفس دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: معتقدم این تیم خیلی زود به فرایند پیروزی های خود باز می گردد و می تواند در جهت تکرار قهرمانی در لیگ برتر ایران قرار بگیرد. بازی با شهرخودرو مشهد ملاقات سختی برای پرسپولیس محسوب می گردد. بازی هایی که در هفته های ابتدایی است حساسیت بالایی برای تیم های مدعی دارد چون هر کدام از امتیازات در سرانجام فصل مشخص نماینده است. توان فنی شهرخودرو بالا است و پرسپولیسی ها باید تمرکز خوبی برای این ملاقات داشته باشند.

وی راجع به عملکرد ضعیف مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس تاکید نمود: او بازیکن جوان و آینده داری است. نشان داده می تواند در بازی های عظیم برای تیم عظیمی همچون پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد. عبدی احتیاج به حضور مستمر در خط حمله دارد و باید از لحاظ روحی و همچنین قالب تاکتیکی تیم مورد حمایت قرار بگیرد. مهاجمان پرسپولیس در صورت رسیدن به اعتماد به نفس خواهند توانست مشکل گلزنی را حل نمایند. بازیکنان شایسته ای در لیست این تیم حضور دارند که می توانند در جهت موفقیت برای پرسپولیس قدم بردارند.

کلانی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا اضافه کرد: تصور می کنم پرسپولیس شانس زیادی نسبت به حریف آسیایی خود در شرق دارد. انگیزه اعضای تیم پرسپولیس ستودنی است و می تواند دلیلی برای قهرمانی گردد. من مطمئن هستم پرسپولیس در صورت حمایت همه جانبه به قهرمانی می رسد و افتخار ملی رقم می زند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 794

به "پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، مهاجمان احتیاج به اعتماد به نفس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، مهاجمان احتیاج به اعتماد به نفس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید