جابه جایی طرفدارانِ جام جهانی قطر با کشتی!

به گزارش مجله چایی، کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر خاطرنشان کرد برای جا به جایی طرفداران از دو کشتی مسافربری استفاده خواهد نمود.

جابه جایی طرفدارانِ جام جهانی قطر با کشتی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از آس، کمیته برگزاری جام دنیای 2022 قطر میخواهد تحول عظیمی در بخش حمل و نقل این بازی ها داشته باشد. یکی از ایده هایی که مطرح شد استفاده از کشتی های مسافربری بود تا طرفداران به وسیله سفر دریایی بتوانند خود را به دوحه برسانند و از تماشای این رقابت ها لذت ببرند. به همین خاطر این کمیته با شرکت کشتیرانی MSC قرارداد امضا نموده است تا از دو کشتی بهره ببرد. ظرفیت یکی از آن ها 4 هزار نفر است.

جاسم بن سیف السولایتی (وزیر راه قطر) نقش کمیته برگزاری جام دنیای را که مدیرش حسن الزواوی است برجسته کرد و گفت: وزارت در زمینه حمل و نقل پیشرفت های زیادی نموده است تا طرفداران بتوانند در جریان جام دنیای به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند. شرایط بندر دوحه را بهتر کردیم. انتظار داریم این بندر میزبان بزرگترین کشتی های توریستی دنیا باشد تا مسافران در جریان جام دنیای از این تجربه خاص لذت ببرند.

او در انتها اظهار کرد: برای طرفداران استفاده از حمل و نقل عمومی در جریان بازی ها آسان خواهد بود. همچنین یک پورتال گسترده در دسترس خواهد بود و برنامه هایی برای جا به جایی وجود خواهد داشت.

از طرفی الزواوی در رابطه با توافق اجرا شده گفت: خیلی از توریست ها می توانند از تماشای چشم انداز های خاص خلیج فارس لذت ببرند و به راحتی بتوانند خود را به استادیوم های میزبان جام دنیای برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 48

به "جابه جایی طرفدارانِ جام جهانی قطر با کشتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی طرفدارانِ جام جهانی قطر با کشتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید