جذب 8 هزار دانشجوی ترم تابستان با عملکرد پیروز آموزش مجازی در واحد کرج

به گزارش مجله چایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج از افزایش چشمگیر آمار ثبت نام کنندگان ترم تابستان 99-98 این دانشگاه درپی عملکرد پیروز آموزش مجازی اطلاع داد.

جذب 8 هزار دانشجوی ترم تابستان با عملکرد پیروز آموزش مجازی در واحد کرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از کرج، محمد حسن برهانی فر صبح امروز در چهاردهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز که با حضور بهروز طهماسب کاظمی مشاور رئیس دانشگاه در برنامه ریزی راهبردی و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیئت امنای البرز در سالن شورای واحد کرج برگزار گردید، پیشروبودن این دانشگاه در آموزش مجازی و آنلاین را یادآور شد.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه و مسائل آموزشی ناشی از آن در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دانشگاه آزاداسلامی استان البرز با برخورداری از امکانات و زیرساخت های لازم عملکرد قابل قبولی در آموزش مجازی ارائه نموده که حاصل آن ثبت نام بیش از 8 هزار دانشجو در ترم تابستان 99-98 در این واحد دانشگاهی بوده است.

این مسئول با قدردانی از تغییر سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح بعضی از مهم ترین اقدامات، دستاوردها و برنامه های تدوین شده در واحدهای دانشگاهی استان البرز و به ویژه واحد کرج پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با توجه به اقدامات مؤثر حوزه حقوقی و صیانت از اموال دانشگاه، دریافت اسناد مالکیت بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اخذ خاتمه کار و اسناد مالکیت واحد هشتگرد، بازپس گیری و احقاق حقوق مربوط به داروخانه درمانگاه سیدالشهدا، پیگیری پفرایند زمین 50 هکتاری معوض بیمارستان واحد کرج، پیگیری پفراینده ابطال اسناد صادره و واگذار شده توسط شهرداری درباره 22 هکتار اراضی کشاورزی واحد کرج، انعقاد تفاهم نامه همکاری با شهرداری درباره امتیازات معوض در زمینه احداث جاده در ضلع شرقی دانشگاه را گوشه ای از پفراینده های حقوقی مطرح نمود که سال ها به عنوان مسائلی بی پاسخ مانده بود.

برهانی فر با بیان اینکه اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیش از 300 دانشجوی خارجی در بخش امور بین الملل فعالیت چشمگیری داشته است، گفت: بیش از 15 تفاهم نامه بین این واحد دانشگاهی با دانشگاه های خارجی منعقد شده و با تقویت زیرساخت های لازم و به روز رسانی وب سایت این دانشگاه به صورت سه زبانه به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی، انتظار داریم فرایند جذب دانشجویان خارجی رو به رشد باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با توجه به تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در این واحد دانشگاهی ابراز امیدواری کرد با انجام تبلیغات گسترده و تشکیل کمیته جذب دانشجو در استان البرز فرایند افزایش دانشجو در استان در مقایسه با سال گذشته ادامه داشته باشد.

برهانی فر با مروری بر بعضی از دستاوردهای مالی و مالی در استان البرز محقق نشدن بخشی از پیش بینی های مالی در شرایط موجود را بر اثر شیوع ویروس کرونا مطرح نمود.

وی گفت: با وجود شرایط خاص در جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و با انحراف بودجه ای کمتر از سه درصد توانسته بسیاری از برآوردهای بودجه ای خود را محقق سازد.

این مسئول با توجه به تعامل بسیار دلگرم کننده مسئولان استان به ویژه امام آدینه کرج، استاندار، شهردار و ... ابراز امیدواری کرد با ادامه این تعاملات شایسته، حمایت های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه ریزی درست در استان، این دانشگاه از دوره گذار موجود پیروز عبور نموده و افق روشنی پیش روی خود داشته باشد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 669

به "جذب 8 هزار دانشجوی ترم تابستان با عملکرد پیروز آموزش مجازی در واحد کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 8 هزار دانشجوی ترم تابستان با عملکرد پیروز آموزش مجازی در واحد کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید